XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Droger worden bij het zwemmen ?

Trouwens, probeer het eens in een nieuwe thread in plaats van deze te vervuilen met vage vragen.

OT: Beschuit met chocoladehagel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(niet mijn foto, maar hij zag er echt exact zo uit).

Oh en ik had er een melk-whey shake bij.

Nu snel nog een kop thee en dan trainen.

Hmmm, ziet er lekker uit! Had je die zelf gemaakt?

GoedBezig Ace! Vandaag komen van mijn kant ook leuke pics..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

toch zeker een 9,5, vanwege het mooie bord! en die capsules doen het helemaal voor mij!

ot: dadelijk lekker pizza tuna :D

oh en een beker met brinta "pap" met wat kaneel :D

hehe tnx guys. Vertel vaak weinig erbij! Het is voor mij meer een pic van wat ik nu eet:)

Gekookte kipfilet met broccoli stamppot!

Let op, hier komt het heerlijke recept van de broccoli stamppot:
Kook de broccoli en aardappelen, en bewaar wat kookvocht van de broccoli in een beker! Gooi de broccoli en aardappelen bij elkaar in één pan, en voeg tijdens het stampen kookvocht van de broccoli toe tot je een romige structuur krijgt. Naast het feit dat het kookvocht van de broccoli (of andere groente) erg rijk aan vitamine is, bevat het ook veel smaakaroma's!
Tijdens het stampen voeg je nog wat peper, zout, nootmuskaat, knoflook en een mespuntje chilipoeder toe, en voila.. een heerlijke, mega verzadigende en vitamine/mineralen rijke broccoli maaltijd! :meal:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

#Still enjoying refeed/cheatdag.

Laatst bewerkt:

Kook de broccoli en aardappelen, en bewaar wat kookvocht van de broccoli in een beker! Gooi de broccoli en aardappelen bij elkaar in één pan, en voeg tijdens het stampen kookvocht van de broccoli toe tot je een romige structuur krijgt. Naast het feit dat het kookvocht van de broccoli (of andere groente) erg rijk aan vitamine is, bevat het ook veel smaakaroma's!
Tijdens het stampen voeg je nog wat peper, zout, noodmuskaat, knoflook en een mespuntje chilipoeder toe, en voila.. een heerlijke, mega verzadigende en vitamine/mineralen rijke broccoli maaltijd! :meal:

erg clean voor een cheat!

...

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Tijdens het stampen voeg je nog wat peper, zout, noodmuskaat, knoflook en een mespuntje chilipoeder toe, en voila.. een heerlijke, mega verzadigende en vitamine/mineralen rijke broccoli maaltijd! :meal:

srry maar dit is te kitscherig,die bloemetjes op dat bord ,dat laken. Presentatie is ronduit slecht, gevoel voor kleurcombinatie is er helemaal niet .Daarvoor geef ik je n 4 . :D

Wat voedingswaarde betreft verdient dit zeker n 9 :thumbup:

daarnet 300gr roast bief, paar kroketten, erwtjes + worteltjes, jammie!

tilapia met broccoli - geen fancy stamppot, maar gewoon gekookt.

srry maar dit is te kitscherig,die bloemetjes op dat bord ,dat laken. Presentatie is ronduit slecht, gevoel voor kleurcombinatie is er helemaal niet .Daarvoor geef ik je n 4 . :D

Nou, het smaakte er niet minder om hoor. :P

...

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Het is niet de bedoeling dat je naar het bord kijkt

belangrijkste punt: voedingswaarde
2e punt: of je geen discriminerende powerlifter bent
3e punt: quantiteit
4e punt: uiterlijk, en kleurcombi
5e punt :de beschrijving.

Nou, het smaakte er niet minder om hoor. :P

tis dat wat telt natuurlijk ;)

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Het is niet de bedoeling dat je naar het bord kijkt

belangrijkste punt: voedingswaarde
2e punt: of je geen discriminerende powerlifter bent
3e punt: quantiteit
4e punt: uiterlijk, en kleurcombi
5e punt :de beschrijving.

2hov0qr.jpg

nog half uur wachten en dan ga ik aan de volkoren pasta:( zit nog propvol van 2 uur geleden. deze pasta smaakt wel beter dan de rijst die ik normaal heb:meal:

Terug
Naar boven