Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pics?
Tonijn salade.. Daar heb ik nou eens zin inGoed bezig Bear en Kiko!
Ik ben net begonnen aan mijn crackers met tonijn salade (tonijn met mayo). Niet haten op de kleurencombinaties, want ik ben kleurenblind en zie het toch niet.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
De kleurcombinatie valt toch nog wel mee?![]()
Heeeele slechte maaltijd maargoed, er moeten dringend boodschappen worden gedaan: Griesmeel pudding van Mona, pakje kipfilet, wat pilletjes (zink, vitamine C-60, echinacea forte)
En Ace, waar haal jij nu die mooie borden man. Elke keer zie ik ze en vergeet je telkens te vragen waar jij ze gekocht hebt.
Je hebt toch refeed ace, ik kan me wel lekkerdere dingen bedenken dan crackertjes met tonijn..

Dan ga ik eens kijken zodra mijn poot gerepareerd is.Is een servies serie van Janneke Brinkman-Salentijn die exclusief wordt verkocht bij de blokker. Dit is de selectie 'Fruit & Flowers.'
<- dat is het symbooltje op het serviesgoed.![]()
http://www.jannekebrinkmansalentijn.nl/paginas/producten/servies_JBS.htm
Elke Blokker heeft het!
Is inderdaad een mooie set, en scoort goed bij de vrouwen.
beetje simpel en weinig kleurUploaden doet het! nou dit was de maaltijd van 2 uur geleden. heb nog een bakkie staan voor ehmm.. nu.. sh*t![]()
![]()

![]()
Heeeele slechte maaltijd maargoed, er moeten dringend boodschappen worden gedaan: Griesmeel pudding van Mona, pakje kipfilet, wat pilletjes (zink, vitamine C-60, echinacea forte)

Nooit pudding lekker gevonden maar krijg nu spontaan een stijve man shit.
Welke tabs zijn dat?

Dan ga ik eens kijken zodra mijn poot gerepareerd is.
Zelf vind ik het tulpenservies wel mooi:

Goed bedacht![]()
Van alle borden 1tje ipv alles hetzelfde is ook leuk.![]()
Dat is ook veel leuker idd.je vergeet het no homo gedeelte

beetje simpel en weinig kleur
omdat je zoveel moeite hebt gedaan met uploaden maak ik er een 6,5 van![]()
als ik er slablaadje erbij deed, kreeg ik ene 8 ofniet? heheOke duidelijk, het is trouwens toch helemaal niet de bedoeling dat je cheat op een refeed dag of ligt dat aan mij?Is een servies serie van Janneke Brinkman-Salentijn die exclusief wordt verkocht bij de blokker. Dit is de selectie 'Fruit & Flowers.'
<- dat is het symbooltje op het serviesgoed.![]()
http://www.jannekebrinkmansalentijn.nl/paginas/producten/servies_JBS.htm
Elke Blokker heeft het!
Is inderdaad een mooie set, en scoort goed bij de vrouwen.
Het wachten was op die opmerking.
Heb ook al chocolade, koek en toosjes op hoor. Vanochtend muesli met vruchtenkwark, en vanavond erwtensoep. Maar alleen maar 'rommel' zou ik gek van worden. Heb ook gewoon standaard gekookte eieren en havermout met water ontbeten.
Oke duidelijk, het is trouwens toch helemaal niet de bedoeling dat je cheat op een refeed dag of ligt dat aan mij?
Oke duidelijk, het is trouwens toch helemaal niet de bedoeling dat je cheat op een refeed dag of ligt dat aan mij?
@TheAce: Wat vind jij van chocolade (70%+ cacao) als clean bulk voer?