Fitness Seller

Wat eet je nu?

Halve Kilo Kwark.

3127.jpg

Goed bezig Bear en Kiko!

Ik ben net begonnen aan mijn crackers met tonijn salade (tonijn met mayo:o). Niet haten op de kleurencombinaties, want ik ben kleurenblind en zie het toch niet. :P

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Tonijn salade.. Daar heb ik nou eens zin in :D De kleurcombinatie valt toch nog wel mee?
En Ace, waar haal jij nu die mooie borden man. Elke keer zie ik ze en vergeet je telkens te vragen waar jij ze gekocht hebt.

243i5pg.jpg

Heeeele slechte maaltijd maargoed, er moeten dringend boodschappen worden gedaan: Griesmeel pudding van Mona, pakje kipfilet, wat pilletjes (zink, vitamine C-60, echinacea forte)

20afnzp.jpg
Uploaden doet het! nou dit was de maaltijd van 2 uur geleden. heb nog een bakkie staan voor ehmm.. nu.. sh*t:mad:

Laatst bewerkt:
Je hebt toch refeed ace, ik kan me wel lekkerdere dingen bedenken dan crackertjes met tonijn..

3 waldkorn boterhammen met beleg + shake B&F's Lean Gainer.

En Ace, waar haal jij nu die mooie borden man. Elke keer zie ik ze en vergeet je telkens te vragen waar jij ze gekocht hebt.

Is een servies serie van Janneke Brinkman-Salentijn die exclusief wordt verkocht bij de blokker. Dit is de selectie 'Fruit & Flowers.'

Jbscollectie.gif
<- dat is het symbooltje op het serviesgoed.

http://www.jannekebrinkmansalentijn.nl/paginas/producten/servies_JBS.htm

Elke Blokker heeft het!
Is inderdaad een mooie set, en scoort goed bij de vrouwen.

Je hebt toch refeed ace, ik kan me wel lekkerdere dingen bedenken dan crackertjes met tonijn..

Het wachten was op die opmerking. :D
Heb ook al chocolade, koek en toosjes op hoor. Vanochtend muesli met vruchtenkwark, en vanavond erwtensoep. Maar alleen maar 'rommel' zou ik gek van worden. Heb ook gewoon standaard gekookte eieren en havermout met water ontbeten.

243i5pg.jpg

Heeeele slechte maaltijd maargoed, er moeten dringend boodschappen worden gedaan: Griesmeel pudding van Mona, pakje kipfilet, wat pilletjes (zink, vitamine C-60, echinacea forte)

waarom krijg ik een harde van die pudding :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Nooit pudding lekker gevonden maar krijg nu spontaan een stijve man shit.
Welke tabs zijn dat?

wtf! :roflol: :roflol: :roflol:

Is een servies serie van Janneke Brinkman-Salentijn die exclusief wordt verkocht bij de blokker. Dit is de selectie 'Fruit & Flowers.'

Jbscollectie.gif
<- dat is het symbooltje op het serviesgoed.

http://www.jannekebrinkmansalentijn.nl/paginas/producten/servies_JBS.htm

Elke Blokker heeft het!
Is inderdaad een mooie set, en scoort goed bij de vrouwen.

Het wachten was op die opmerking. :D
Heb ook al chocolade, koek en toosjes op hoor. Vanochtend muesli met vruchtenkwark, en vanavond erwtensoep. Maar alleen maar 'rommel' zou ik gek van worden. Heb ook gewoon standaard gekookte eieren en havermout met water ontbeten.
Oke duidelijk, het is trouwens toch helemaal niet de bedoeling dat je cheat op een refeed dag of ligt dat aan mij?

Oke duidelijk, het is trouwens toch helemaal niet de bedoeling dat je cheat op een refeed dag of ligt dat aan mij?

Kan je beetje kiezen denk ik... Als endo (zoals ikzelf) zou ik geen hele dag snickers etc zitten eten..

@TheAce: Wat vind jij van chocolade (70%+ cacao) als clean bulk voer?

Als je lang dieet put je je voorraden erg uit, en daarom vul je die aan met een refeed (refeed = hervullen). Dat kan gewoon met: kip, rijst en groente, maar een refeed op zichzelf zegt niks over de soort voeding. Ik doe nu een cheat/refeed combinatie omdat ik tegen de 'overtraining zone' aanzat (vertoonde vrijwel alle symptomen). Ik hoop in ieder geval daarmee de uitgeputte voorraden zoveel mogelijk aan te vullen, en mijn lichaam weer eens iets anders te verwerken geef dan enkel schone voeding.

@TheAce: Wat vind jij van chocolade (70%+ cacao) als clean bulk voer?

Opzich kan het wel, maar het gezonde zit 'm natuurlijk in de cacao. Ikzelf gebruik wel regelmatig cacaopoeder, zowel in de cut als in de bulk. Je hebt er maar weinig van nodig, en is erg gezond. Vaak doe ik gewoon een beetje cacaopoeder oplossen in heet water, dan heb je een soort bittere cacao thee. :thumbs:

Kortom: kan wel, zolang het totaalplaatje van je voeding klopt en je de spiegel goed in de gaten houdt (tenzij een beetje vet je niet kan schelen).

Terug
Naar boven