XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Hmmm, ziet er lekker uit! Had je die zelf gemaakt?

Tja, dat dan weer wel.. mijn vriendin lag nog te maffen. Maar ze heeft later thee voor me gemaakt (ok, meer voor zichzelf, maar ik mocht ook een beker).

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

ergens een topic of snelle guide hoe ik hier fototje post?

tinypic of imageshack

en dat de url tussen [ img ] en [ /img ] tags

Tja, dat dan weer wel.. mijn vriendin lag nog te maffen. Maar ze heeft later thee voor me gemaakt (ok, meer voor zichzelf, maar ik mocht ook een beker).

Ben er zeker van dat het je gesmaakt heeft! Ik ga zo ook thee zetten (oolong).
Edit: Ga em nu zetten! En dan ook meteen 300gr kalkoenfilet bakken :D. Wo, Za, Zo zijn very low kcal/carb dagen en bevalt me tot nu toe super! VVM neemt toe, VM ook, maar BF blijft uiteindelijk hetzelfde. Idk why I wrote it, moest er gewoon uit :D

Laatst bewerkt:

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

tinypic of imageshack

en dat de url tussen [ img ] en [ /img ] tags

ben bezig!

Die broccoli stamppot heeft een verzadigingsfactor van 10+ allemachtig, goed te merken dat ik dat niet gewend ben. :roflol:

Als je een post typt, staat er een
insertimage.gif
symbooltje. Klik daarop, dan krijg je een balkje waarin je de url van je plaatje kan plakken. Dan wordt hij direct weergegeven in dit topic. ;)

8 lappenvolkorenbrood met 200gr kip en cocktailsaus en glas melk

2 sneedjes bruinbrood met 30gram kaas (tostie) met 2 hardgekookte eitjes, wat druifjes, tomaatje, asperges en de overgebleven komkommerschijfkes.
xf830m.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar] TEST

Doet het plaatje het?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoeveel gram pasta is dat Ciko of weeg je dat niet af?
180?

Goed bezig Bear en Kiko!

Ik ben net begonnen aan mijn crackers met tonijn salade (tonijn met mayo:o). Niet haten op de kleurencombinaties, want ik ben kleurenblind en zie het toch niet. :P

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker! :D

:vomit: imo

Van vis wordt je juist groot en sterk. :wl:

wie komt er daar aangereden ????????????????

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Laatst bewerkt:
een mars

Kiko masterchef!:meal:

Terug
Naar boven