Fitness Seller

Wat eet je nu?

beetje cheatmeal vandaag, wat kip met wat friet, en wat brood.
Gelieve dit filmpje te starten en direct daarna de volgende spoiler met de maaltijd te openen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1zb702g.jpg

Ziet er best lekker uit :D!

Had jullie mijn pic belooft van mijn kip met rijst, ananas en currysausje, maar vind me kabeltje eventjes niet ... Als het goed is staat er zo op ;)!

Edit: gevonden!

Tijm, nom nom nom nom!

Meal van daarnet:

25sa7x3.jpg

Macaroni

2ezr393.jpg

Moet zeggen dat die maaltijden van wazzup er wel het beste uit zien altijd. Niet dat het heel erg relevant is voor dit topic, maar zijn die maaltijden nou altijd BB-waardig zoals deze macaroni wazzup?

Moet zeggen dat die maaltijden van wazzup er wel het beste uit zien altijd. Niet dat het heel erg relevant is voor dit topic, maar zijn die maaltijden nou altijd BB-waardig zoals deze macaroni wazzup?

Ik dacht het wel, maar de meeste BB-ers denken dat als iets kleur heeft het niet clean is en ze er vocht van gaan vasthouden of een dikke huid van krijgen of welke oude wijven kwaal ze nu maar weer verzinnen :)

Ik dacht het wel, maar de meeste BB-ers denken dat als iets kleur heeft het niet clean is en ze er vocht van gaan vasthouden of een dikke huid van krijgen of welke oude wijven kwaal ze nu maar weer verzinnen :)

++ Van dat beetje kaas zal het zeker niet zijn :)

Gelpudding

Zakje 30gr + 500ml kokend water + 2 uur opstijven in koelkast

Voedingswaarde:
5 kcal
0gr ew
1,3gr kh (0,7gr suiker)
0gr v

citroensmaak

Super lekker:D

rijstwaffels met kipfilet

gisterenavond koude schotel van sla, tomaat, wortel, garnaal en rivierkreeftjes met broodjes met zaadjes en een sausje van (mayonnaise, ketchup, mosterd, room, porto,ui en augurk). was lekker zenne

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

k4yozk.jpg

nu pasta carbonara met kippenfricadon over gesneden en een ei in gesmeten.

Laatst bewerkt:
Gewokte mie met ei en een restje babi pangang.

100g kip + 100g basmati rijst

w7yhoy.jpg

nu na het trainen : diepvriesfruit in de blender (bosvruchtenmix)
+ halve banaan, 30gr whey, 1 geperste sinaasappel.

Gaat net de oven in, BBQ chicken pizza met eigen toegevoegde gegrilde kip en tomaten puree, en wat kaas, zometeen het resultaat, dan een betere pic, kan niet wachten :D

2mzkysl.jpg

Shit is damn nice :heart: alleen iets te gulzig geweest met de tomatenpuree lol

pre-WO:

23kahah.jpg

(en de helft van mijn shake)

Terug
Naar boven