AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

lang geleden dat ik hier iets heb neergezet;

Penne + tonijn van de markt + sla

Paddestoelen maaltijd. :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kipfilet met rijst, (:orly:) prei, champignons, kastanje champignons, rode ui en peterselie. Oja, en twee theelepels sambal om het wat pittiger te maken.

-deze morgen: shake havermout 70gr , pure chocolade 50 gr, hand vol noten, 30 gr whey, 12 gr rozijnen 2 versgeperste sinaasappels, + sojamelk
(totaal 750 gr)

- deze middag: volkorenboterham met boter, preparé, ijsbergsla en curryketchup.
nadie 7 oliebollen.

Paddestoelen maaltijd. :)

Kipfilet met rijst, (:orly:) prei, champignons, kastanje champignons, rode ui en peterselie. Oja, en twee theelepels sambal om het wat pittiger te maken.
Lekker man! Zou willen dat iemand dat nu voor mij zou maken.. Such a shame..

Mooi bord trouwens.

2 waldkorn boterhammen met beleg + een shake B&F's Lean Gainer.

ter grootte van zo nasibakje op de weegschaal zit ie op 700 gram

multigranen rijst gemengd met:
3 licht gefruitte uien
knoflookteentje
blikje tonijn
blikje sardientjes in tomatensaus
:lick:

ter grootte van zo nasibakje op de weegschaal zit ie op 700 gram

multigranen rijst gemengd met:
3 licht gefruitte uien
knoflookteentje
blikje tonijn
blikje sardientjes in tomatensaus
:lick:
zeker lekker, als het maar warm is.. bracht zoiets ook vaak naar school maar vond het niet te eten omdat het koud was geworden.

zeker lekker, als het maar warm is.. bracht zoiets ook vaak naar school maar vond het niet te eten omdat het koud was geworden.

moet wel zeggen dat mijn bedrijf een kantine met magnetron heeft, dus enigzins luxe heb ik gelukkig wel.

koud is het inderdaad net niet. ben ik met je eens

Vierhonderd (!) gram pangasiusfilet, met vierhonderd (!) gram Aziatische wokgroente, en zilvervliesrijst. Geen kruiden, alleen een beetje LoSalt. De rode peper geeft al veel pittigheid aan de maaltijd. :fire:

foto van deze middag [Afbeelding niet meer beschikbaar]

van mijn oliebollen heb ik geen pic:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nu wilde rijst gegeten met makreelfilet in tomatensaus 200 gr
de rest is voor morgen.
+ whey shake

Voor straks. Wederom een variatie op het 'sambalboontjes' recept. Met kip en rijst (uiteraard nog wel meer groente en lekkere kruiden maar aangezien het niemand kan schelen bespaar ik mezelf de moeite die hele waslijst op te noemen). Bon appetit. :meal:

denk je seriously dat het mij niet kan schelen ???

kom maar op naar die waslijst

Raad ze maar. :P

rode paprika, boontjes, ui, prei
Ding ding ding! We got a winner!
Prei, rode ui (ringen), rode paprika en sperziebonen. Gekruid met 'Boemboe sambal Goreng', en een extra theelepel sambal. Alles in de wok, met twee ons kipfilet. Gemixed met 50 gram zilvervliesrijst (ongekookt gewogen).

rode paprika, boontjes, ui, prei

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Edit: ik zat goed, want toen ik aan deze post begon had je die edit nog niet :D

Haha klopt, powerposting. :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Wat me ineens opvalt: drie prachtige maaltijden gepost op één pagina in het 'wat eet je nu?' draadje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor straks. Wederom een variatie op het 'sambalboontjes' recept. Met kip en rijst (uiteraard nog wel meer groente en lekkere kruiden maar aangezien het niemand kan schelen bespaar ik mezelf de moeite die hele waslijst op te noemen). Bon appetit. :meal:

ziet er lekker uit.

ik ben soep aant eten, groentensoep.

straks aardappelen met prei in roomsaus en kippen cordon bleu

Laatst bewerkt:
Wat me ineens opvalt: drie prachtige maaltijden gepost op één pagina in het 'wat eet je nu?' draadje.
Ze zijn mooi maar het blijven subtoppers ace.

Ontopic: friet met wat snacks en een lappie bief, kleur is in het echt iets anders, donkerder, beter.

Voor de kenners: het is rib eye

Voor de niet kenners: het kost 24 euro de kilo :P

29x8cit.jpg

seffs bloedworst met aardappelen en appelmoes
vroeg me af of ik met die 2 bloedworsten die ik ga klaarmaken wel genoeg eiwit binnenkrijg..
heb es gekeken in de voedingswaardetabel.nl
460gr bloedworst aan 15gr eiwit/100gr, dat komt wel in orde!

Terug
Naar boven