Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Die opmerking krijg je vaak brah, kan je die camera niet maken..of zet die uitleg in de handtekeningi know, nee is geen repost, datum camera staat niet goed.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die opmerking krijg je vaak brah, kan je die camera niet maken..of zet die uitleg in de handtekeningi know, nee is geen repost, datum camera staat niet goed.![]()

Lekker man! Zou willen dat iemand dat nu voor mij zou maken.. Such a shame..Paddestoelen maaltijd.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Kipfilet met rijst, () prei, champignons, kastanje champignons, rode ui en peterselie. Oja, en twee theelepels sambal om het wat pittiger te maken.
zeker lekker, als het maar warm is.. bracht zoiets ook vaak naar school maar vond het niet te eten omdat het koud was geworden.ter grootte van zo nasibakje op de weegschaal zit ie op 700 gram
multigranen rijst gemengd met:
3 licht gefruitte uien
knoflookteentje
blikje tonijn
blikje sardientjes in tomatensaus
![]()
zeker lekker, als het maar warm is.. bracht zoiets ook vaak naar school maar vond het niet te eten omdat het koud was geworden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
daarjuist: wentelteefjes of gewonnen/verlorenbrood
met wa grof suiker op.
nu: whey shake

Ding ding ding! We got a winner!
Voor straks. Wederom een variatie op het 'sambalboontjes' recept. Met kip en rijst (uiteraard nog wel meer groente en lekkere kruiden maar aangezien het niemand kan schelen bespaar ik mezelf de moeite die hele waslijst op te noemen). Bon appetit.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Ze zijn mooi maar het blijven subtoppers ace.Wat me ineens opvalt: drie prachtige maaltijden gepost op één pagina in het 'wat eet je nu?' draadje.