Fitness Seller

Wat eet je nu?

patatje hete kip met pindasaus
frikandel speciaal
kroketje

heerlijk zo'n junkdag

Tonijn tostie
-kaas
-tonijn
-Dippas dipsaus
-kipkruiden (paprika)

ben benieuwd hoe het gaat smaken! Dippas nog nooit warm gegeten eigenlijk! maar kan bijna niet vies zijn :D

ja het is lekker!!

Laatst bewerkt:
Sperzieboontjes kip en gebakken aardappels :D

**** yeah

patatje hete kip met pindasaus
frikandel speciaal
kroketje

heerlijk zo'n junkdag

Tonijn tostie
-kaas
-tonijn
-Dippas dipsaus
-kipkruiden (paprika)

ben benieuwd hoe het gaat smaken! Dippas nog nooit warm gegeten eigenlijk! maar kan bijna niet vies zijn :D

ja het is lekker!!

Sperzieboontjes kip en gebakken aardappels :D

**** yeah

pics

ga me strax e kebabschotel halen (wel met groenten en rijst), maar natuurlijk vettig rundsvlees
don't care, mn enige junkmeal v deze week

ui, knoflook, rundergehakt, prei, tomatenpuree, paprikavlokken, "pizza kruiden", sherry, champignons,meergranen macaroni, olijven, lenteui, basilicum en peccorino.

nice indeed :)

Overigens in de start-topic staat:

Wat eet je nu?
of heb je net gegeten

Maak er ook een foto van!

Ik zie nergens

of

grrr

Laatst bewerkt:
t ziet er idd lekker uit Wazzup! maar wat is t?
weet niet of het er is... maar is een recepten topic geen idee?! komen hier echt lekkere dingen voorbij!
(of iig fotogenieke dingen)

van mij mag je een recepten topic openen, mag je deze stelen voor je eerste post ;)

benodigdheden:250-500 gram kip, 1 hele rode paprika, 1 hele groene paprika, 300-500 gram gele rijst, 200-250gram spek in blokjes en ongeveer 250ml slagroom of yoghurt.

1: snijd de kip in blokjes en kruid ze simpel met (zwarte) peper zout en knoflookpoeder
2: bak in volgorde, de kip, spek, grofgesneden paprika's en champignons in een wok klaar.
3: voeg de 250ml slagroom toe en laat een minuutje of 2 zachtjes doorkoken (al roerend)
4: kook de rijst zoals aangegeven op de verpakking en serveer appart
5: ik ben allergie maar je kunt er wat sperzieboontjes bij gooien ;)
zxnuxi.jpg

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

volgende keer de spek iets langer laten bakken :o
maar hij smaakt heel goed :thumbs:

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

ga me strax e kebabschotel halen (wel met groenten en rijst), maar natuurlijk vettig rundsvlees
don't care, mn enige junkmeal v deze week

dont forget to take a pic ;)

Zit ik aan tafel: "wacht ff mam ff een foto maken voor DUTCHBODYBUILDING FORUM JONGE!"

kzal het morgen is doen

jah boeie, er zijn hier zelfs mensen die maken foto's van wat ze in een restaurant te eten krijgen

Foto's van eten zijn altijd +1

Die kip ziet er niet verkeerd uit. Groene paprika ga laten vervangen :) Receptje even onder aandacht brengen van mijn managment (lees vrouw)

Zit ik aan tafel: "wacht ff mam ff een foto maken voor DUTCHBODYBUILDING FORUM JONGE!"

kzal het morgen is doen

Heb ik dus gezegd toen ik m'n kip aan het bakken was en 'n foto nam. Was ongeveer zo;
"IK MAAK FF EEN FOTO VOOR HET DBB FORUM VOOR HET 'WAT EET JE NU' TOPIC, DAN KRIJG IK KARMA OP HET FORUM VOOR EEN GROTERE E-PENOR, BAM JONGE, ZONNE GROTE VUURBAL JONGE, OK MA?"

Kreeg een vreemde blik terug, denk dat de boodschap wel overkwam in ieder geval.

Foto's van eten zijn altijd +1

Die kip ziet er niet verkeerd uit. Groene paprika ga laten vervangen :) Receptje even onder aandacht brengen van mijn managment (lees vrouw)
bedoel je mijn receptje?

leuk dat mensen het overnemen :D
deze was 325 gram rijst (onbereid), 500 gram kip, 250ml verse slagroom, 250gram spek

en wat ik vergeten ben om te kopen en er in te doen (uien in ringen)

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

laat me weten wat je er van vind ;)

kzal het morgen is doen

:roflol:

@russisch beertje, je wil e foto v mn bulkmaal?
kben al blij dat ik hier op mn werk stiekem wat op DBB kan zitten en snel om een kebab kan lopen om de hoek :o

:roflol:

@russisch beertje, je wil e foto v mn bulkmaal?
kben al blij dat ik hier op mn werk stiekem wat op DBB kan zitten en snel om een kebab kan lopen om de hoek :o
zeker dat ik pics wil, dit is een goed topic...daarom ben ik hier ook altijd seriously en pics geven dit topic kleur.

Maak een foto met je telefoon en zet het er vanavond op als je thuis bent.

qn2tc4.jpg

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Heb ik dus gezegd toen ik m'n kip aan het bakken was en 'n foto nam. Was ongeveer zo;
"IK MAAK FF EEN FOTO VOOR HET DBB FORUM VOOR HET 'WAT EET JE NU' TOPIC, DAN KRIJG IK KARMA OP HET FORUM VOOR EEN GROTERE E-PENOR, BAM JONGE, ZONNE GROTE VUURBAL JONGE, OK MA?"

Kreeg een vreemde blik terug, denk dat de boodschap wel overkwam in ieder geval.

Haha nou, ik deed dus hetzelfde.

Toen zei me moeder: "Je kunt helemaal geen karma uitdelen in het "Wat eet je nu" topic, want deze staat in de privé sectie"

Ik:

tumblr_l9lgi6vkKr1qzx2fh.gif

Ik zie nergens

wat zit er of

of

wat is het recept

grrr
het topic heeft zich ontwikkeld ;)

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

qn2tc4.jpg

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Haha nou, ik deed dus hetzelfde.

Toen zei me moeder: "Je kunt helemaal geen karma uitdelen in het "Wat eet je nu" topic, want deze staat in de privé sectie"

Ik:

tumblr_l9lgi6vkKr1qzx2fh.gif
ik heb die rekenmachine ook :D

en over die karma opmerking: i lolled irl
maar ik heb wel eens karma gekregen een van me meals

Lekker lang geslapen vandaag, had het blijkbaar nodig :p
Mijn ontbijt van een dik half uur geleden:

Mango +

21m5hn9.jpg

4eieren
2 meergranenbroodjes.

god, wat ziet dit er mooi uit, krijg er spontaan honger van :D

kan niet wachten tot dinsdag (morgen whey bestellen bij B&F, dus dinsdag in huis :D) en dan is lekker wat muffins afbakken

Beetje suf mar ik zit met veel plezier een bak zaanse hoeve kwark naar binnen te gooien.

Terug
Naar boven