Shivo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
patatje hete kip met pindasaus
frikandel speciaal
kroketje
heerlijk zo'n junkdag
Tonijn tostie
-kaas
-tonijn
-Dippas dipsaus
-kipkruiden (paprika)
ben benieuwd hoe het gaat smaken! Dippas nog nooit warm gegeten eigenlijk! maar kan bijna niet vies zijn
ja het is lekker!!
Sperzieboontjes kip en gebakken aardappels
**** yeah

Wat eet je nu?
of heb je net gegeten
Maak er ook een foto van!
++patatje hete kip met pindasaus
frikandel speciaal
kroketje
heerlijk zo'n junkdag
t ziet er idd lekker uit Wazzup! maar wat is t?
weet niet of het er is... maar is een recepten topic geen idee?! komen hier echt lekkere dingen voorbij!
(of iig fotogenieke dingen)

ga me strax e kebabschotel halen (wel met groenten en rijst), maar natuurlijk vettig rundsvlees
don't care, mn enige junkmeal v deze week

jah boeie, er zijn hier zelfs mensen die maken foto's van wat ze in een restaurant te eten krijgen
Zit ik aan tafel: "wacht ff mam ff een foto maken voor DUTCHBODYBUILDING FORUM JONGE!"
kzal het morgen is doen
bedoel je mijn receptje?Foto's van eten zijn altijd +1
Die kip ziet er niet verkeerd uit. Groene paprika ga laten vervangenReceptje even onder aandacht brengen van mijn managment (lees vrouw)

Zit ik aan tafel: "wacht ff mam ff een foto maken voor DUTCHBODYBUILDING FORUM JONGE!"
kzal het morgen is doen

zeker dat ik pics wil, dit is een goed topic...daarom ben ik hier ook altijd seriously en pics geven dit topic kleur.
@russisch beertje, je wil e foto v mn bulkmaal?
kben al blij dat ik hier op mn werk stiekem wat op DBB kan zitten en snel om een kebab kan lopen om de hoek![]()
Heb ik dus gezegd toen ik m'n kip aan het bakken was en 'n foto nam. Was ongeveer zo;
"IK MAAK FF EEN FOTO VOOR HET DBB FORUM VOOR HET 'WAT EET JE NU' TOPIC, DAN KRIJG IK KARMA OP HET FORUM VOOR EEN GROTERE E-PENOR, BAM JONGE, ZONNE GROTE VUURBAL JONGE, OK MA?"
Kreeg een vreemde blik terug, denk dat de boodschap wel overkwam in ieder geval.
het topic heeft zich ontwikkeldIk zie nergens
wat zit er of
of
wat is het recept
grrr

ik heb die rekenmachine ook![]()
---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------
Haha nou, ik deed dus hetzelfde.
Toen zei me moeder: "Je kunt helemaal geen karma uitdelen in het "Wat eet je nu" topic, want deze staat in de privé sectie"
Ik:
![]()
Lekker lang geslapen vandaag, had het blijkbaar nodig
Mijn ontbijt van een dik half uur geleden:
Mango +
![]()
4eieren
2 meergranenbroodjes.

) en dan is lekker wat muffins afbakken