XXL Nutrition

Wat eet je nu?

- volkorenbrood met 48+ kaas
- 32 g whey + 300 g sojamelk

Laatst bewerkt:
Ziet er lekker uit, wat zit daar allemaal in?

ben ik ook benieuwd naar?
is moeilijk om te bakken zeker, zo een dik ei...
of gaat het de oven in?
in de pan met een deksel kan mss ook, daar had ik niet aan gedacht.:D

ui, knoflook, half stronkje prei, restje kidney bonen wat al meer dan een week in de koelkast stond, een theelepel "mexicaanse kruiden", 4 eieren en een beetje melk en wat verkruimeld spek (in de magnetron van het vet ontdaan, even 3 plakjes katenspek tussen 2 velletjes keukenpapier 2 minuten in de magnetron en je hebt al het vet in het papier zitten en een droog "gebakken" spek dat je perfect kunt verkruimelen)

Ik heb een mooie anti-aanbak pan waar ik eerst alle groente in gooi, en dan het ei-mengsel erover heen gooi. Dan even schudden en simpel het deksel op de pan en het vuur op laag totdat het gestold is. Daarna 1 keer schudden en het ligt los in de pan en glijdt zo op het bord. Spek erover verkruimeld en voila.

Een goed "ontbijt" zo om 12:30 samen met een shake. Zo goed dat ik er nu om 16:00 nog vol mee zit en dus mijn bakje yoghurt nog maar even uitstel.

/edit: correctie, ik heb daar straks nog een sinaasappel gehad :)

Laatst bewerkt:
4df8a2dc-5f08-4c59.jpg

Kipfilet, macaroni, spinazie :p

Klein beetje witte rijst met kip, broccoli en sojasaus.

Vast veel te belastend voor m'n darmen, maar heb het helemaal gehad met al die crackers en ander prutspul [Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumb: simpel en lekker gaan echt heel goed samen !! Ik heb dan ook een hekel aan al die zogenaamde kook-programma's waar ze 4 uur bezig zijn voor een voorafje. Mijn maaltijden zijn toch echt wel in 20 minuten klaar (stoofgerechten uitgezonderd) en er zit maximaal voor 5 a 10 minuten werk in en meer dan 7 ingrediënten is al veel (dat asperge gerecht had 5 ingredienten en dat is inclusief kruiden)
Ready Steady Cook is dan meer wat voor jou ;)

Kook ook op die manier hoor, wel zo makkelijk en vind dat eigenlijk nog lekkerder ook.

Ik zit op dit moment aan de LARGE eieren, 5 stuks mijn jong.

ui, knoflook, half stronkje prei, restje kidney bonen wat al meer dan een week in de koelkast stond, een theelepel "mexicaanse kruiden", 4 eieren en een beetje melk en wat verkruimeld spek (in de magnetron van het vet ontdaan, even 3 plakjes katenspek tussen 2 velletjes keukenpapier 2 minuten in de magnetron en je hebt al het vet in het papier zitten en een droog "gebakken" spek dat je perfect kunt verkruimelen)

Ik heb een mooie anti-aanbak pan waar ik eerst alle groente in gooi, en dan het ei-mengsel erover heen gooi. Dan even schudden en simpel het deksel op de pan en het vuur op laag totdat het gestold is. Daarna 1 keer schudden en het ligt los in de pan en glijdt zo op het bord. Spek erover verkruimeld en voila.

Een goed "ontbijt" zo om 12:30 samen met een shake. Zo goed dat ik er nu om 16:00 nog vol mee zit en dus mijn bakje yoghurt nog maar even uitstel.

thanx

Ready Steady Cook is dan meer wat voor jou ;)

Wel eens gezien, iets te veel druk gedoe en geouwehoer. Met 2.5 man je druk maken is iets heel anders dan in je eentje relaxed even je maaltijd bereiden.

Kook ook op die manier hoor, wel zo makkelijk en vind dat eigenlijk nog lekkerder ook.

Je zou eens op zoek moeten gaan naar Jamie Olivers 30 minute meals.. Verdomd goede maaltijden binnen 30 minuten

200 gram rijst met 150 gram tonijn :( Droooggg

Wel eens gezien, iets te veel druk gedoe en geouwehoer. Met 2.5 man je druk maken is iets heel anders dan in je eentje relaxed even je maaltijd bereiden.

Je zou eens op zoek moeten gaan naar Jamie Olivers 30 minute meals.. Verdomd goede maaltijden binnen 30 minuten

kdacht het ook te zeggen
en jeroen meus zie ik ook graag bezig.

Nooit van gehoord, Jeroen Meus....

Anyways, nu een koolvis curry (met mosselen):

v5l62v.jpg

strax brood met tonijn

- volkorenbrood met kippenwit
- walnoten
- tas sojachocomelk

Laatst bewerkt:
5 gekookte eieren

Laatst bewerkt: