XXL Nutrition

Wat eet je nu?

shake van 140 gr bosvruchten (diepgevroren), 2 eetlepels lijnzaadolie, whey (choco) halve banaan, water. 6 biergisttabletten

@free waarom is de datum bij al jou foto's 2004

2panga
60gr havermout
1 stuk fruit

150g havermout
200g kipfilet
20g natuurlijke pindakaas

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

4 eggs mmmmmmm

6eiwitten 1 ei 2plakken kalkoen filet 80gram havermout wat sla en wortel

black eggs man

Asperges

24b0tur.jpg

volkorenbrood met drogeworst
halve banaan
hand vol noten (amandelen)

250g kwark, 30g whey, 10g honing, 380ml sojachocomelk

merci man. ik kook meestal niet, maar als ik kook
hou ik het simpel en tis dus meestal wel lekker.:D

:thumb: simpel en lekker gaan echt heel goed samen !! Ik heb dan ook een hekel aan al die zogenaamde kook-programma's waar ze 4 uur bezig zijn voor een voorafje. Mijn maaltijden zijn toch echt wel in 20 minuten klaar (stoofgerechten uitgezonderd) en er zit maximaal voor 5 a 10 minuten werk in en meer dan 7 ingrediënten is al veel (dat asperge gerecht had 5 ingredienten en dat is inclusief kruiden)

150g havermout
1 scoop whey
2 eetlepels slagroom

85 gram havermout 1scoop whey 1ei 45gram kalkoen filet

Mexicaans eitje...

20u4c60.jpg

:thumb: simpel en lekker gaan echt heel goed samen !! Ik heb dan ook een hekel aan al die zogenaamde kook-programma's waar ze 4 uur bezig zijn voor een voorafje. Mijn maaltijden zijn toch echt wel in 20 minuten klaar (stoofgerechten uitgezonderd) en er zit maximaal voor 5 a 10 minuten werk in en meer dan 7 ingrediënten is al veel (dat asperge gerecht had 5 ingredienten en dat is inclusief kruiden)

ja idd als de voorbereidingen te lang duren, heb ik er niet veel zin in om er aan te beginnen, het moet leuk blijven. :)

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Ziet er lekker uit, wat zit daar allemaal in?

ben ik ook benieuwd naar?
is moeilijk om te bakken zeker, zo een dik ei...
of gaat het de oven in?
in de pan met een deksel kan mss ook, daar had ik niet aan gedacht.:D

ot: shake van 100 g crunchy, halve banaan, 2 vers geperste sinaasappels, 32 g whey, 25 g pure chocolade,
200 g soja chocomelk, 226 g sojamelk ( goed voor 1045,8 kcal )

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven