XXL Nutrition

Wat eet je nu?

daarnet: penne pasta met tomaat, ui, mozzarella, gehakt.
nu: banaan en 2 rijstkoeken + hand vol noten + rozijnen

50 gram caseine + water + 2 omega caps + 1 multi vit cap

500g kwark

suikerbolletje met sojaboter en 62 g jonge kaas

Niks niks, geen zin om wat te maken er is niks lekkers zelfs geen plattekaas.

das ook weinig ze
mss een beetje tonijn?:p

Heb ik niet. Alleen pindakaas en kaas, maar op dat ben ik uitgekeken. Ik mis mijn zalm, komijn kaas, komkommer salade en speculoosbutter :mad: Er ligt wel een paar kg kipfile in de koelkast, maar dat zal mijn moeder niet leuk vinden als ik het nu ga klaarmaken. (kan het niet eens eigenlijk) :o

Zat vandaag op werk en heb wel redelijk kunnen eten. Hollandse nieuwe geprobeerd.. :D

Heb ik niet. Alleen pindakaas en kaas, maar op dat ben ik uitgekeken. Ik mis mijn zalm, komijn kaas, komkommer salade en speculoosbutter :mad: Er ligt wel een paar kg kipfile in de koelkast, maar dat zal mijn moeder niet leuk vinden als ik het nu ga klaarmaken. (kan het niet eens eigenlijk) :o

Zat vandaag op werk en heb wel redelijk kunnen eten. Hollandse nieuwe geprobeerd.. :D

ja als ge al veel gegeten hebt dan moet ge u geen zorgen maken.:)

heb verse komijnkaas net in de koelkast gevonden haha, nu effe naar binnenwerken.

kwark, sojamelk, whey ----> chocolade, honing.

Geen idee, zolang geleden (7 uren..), wel lekker een rode wijn :) (ok, 2e wijntje al..)

bleuberries 100g, havermout 100g, halve banaan,whey strawberry 32g,
sojamelk. mooie paarse shake :p

30g noten, 20 g rozijnen, vitaminen, 6 biergisttabletten

110 gram tonijn
2 eieren
ui, bieslook, peper, zout, knoflook, kletsje mayonaise
1 bruine boterham

IMG_20110609_123937.jpg

pasta met tomaat, ui, mozzarella, gehakt.:)
1 glas multivruchtensap
1glas water
3 x biergist

Laatst bewerkt:
omelet van 4 eierren en vier sneetjes volkoren brood:)

Speklappen met mayo

150g tonijn
100g vlees
25g pindakaas
tomaten
sla

Durum Spaghetti met Kip! Bolognese saus en zelf nog wat uitjes, paprika tomaat en bieslook toegevoegd, en natuurlijk die zwitserse strooikaas, echt lekker spul

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is durum spaghetti?
Een durum is bij mij bekend als een turkse pannekoek/tortilla die wordt opgerold en gevuld met kip/lams/vis en groenten.

OT momenteel niets, daarnet een bak kwark.

Terug
Naar boven