XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Ontbijt a la ronnie... ei, met brinta en kaas.. niet bepaald lekker :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bruine rijst
koolvis
sla

Net 65g havermout, whey (berry blast) en wat aardbeien op. Binnen uurtje trainen.

Waldkorn bolletje, met tonijn gebakken met prei, ui, paprika en tomatenpuree (en allemaal kruiden) Lekker hoor

10y2q86.jpg

Zelfgemaakte kip satetjes, zonder echte sate want ik ben allergisch voor pinda's, maar met een thaise chilisausje

xcskqu.jpg

250 gr magere kwark + 1 scoop muscle milk aardbei :lick: nom nom

500gr magere franse kwark :)

recept van tomatenpuree + kruiden pls

ghehe tomatenpuree = tomaten gepureerd, kruiden waren uit busje tuinkruiden+zwarte peper+wat zout+bieslook, maar net wat je lekker vind smaken bij tonijn.

probeerde maar wat uit hoor, aangezien tonijn snel saai wordt (uit een blikje)

ghehe tomatenpuree = tomaten gepureerd, kruiden waren uit busje tuinkruiden+zwarte peper+wat zout+bieslook, maar net wat je lekker vind smaken bij tonijn.

probeerde maar wat uit hoor, aangezien tonijn snel saai wordt (uit een blikje)

Zelf tomaten gepureerd? dus geen blikje? Ik hou nl van blikjes, is weinig werk :p

Deze ga ik ook proberen :thumbup: (goed spul dat je bedenkt)
Echt lekker. Ik doe het ook met vanille en chocolade caseïne.

ik vraag me af of je ook plaatsvan yoghurt kwark kan nemen ?
Moet lukken.

Interdasting!!
Ga mijn eigen variant eens proberen. Thanks man.
Ik giet het in een plastiek potje (rechthoek, vierkant, whatever) en zorg ervoor dat de brei maar 1-2cm hoog is want het wordt super hard na een paar uur in de vriezer en als het te dik kan je er niet van eten. Dan even aan het plastiek potje wrikken en het komt zo los (geen glas gebruiken dus) en dan bijt ik er stukken af en laat het smelten in de mond. Is nice.:)

Stress door tentamens :(

Haha neem het je niet kwalijk bro, heb tijdens mijn examens ook flink gejunkt

75gr havermout + 6gr cacao + 36 gram whey vanille.

100gr brinta
30gr whey
750ml melk
1 banaan

Hmm pre work out meal 100gr volkoren spaghetti met 200gr groente met wat knoflook en 100gr kipfilet gekruid met hete curry cayennepeper en nog wat kruiden
Iedereen afstand van mij in de GYM for sure! :D

Terug
Naar boven