- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn post workout meal + meal voor later op de dag:
250gr bruine rijst (ongekookt)
rode en groene paprika
330gr gemalen biefstuk
1 ei
veel kruiden en een flinke scheut sambal.
Bedoel je het sarcastisch of? Ik deed steeds meer bij hoor XD
Lekkere maaltijd heb je weer bereid man, biefstuk van de aldi?
Is echt heel lekker, meestal houd ik niet van pittig eten. Maar het valt reuze mee met de pittigheid en geeft echt goede smaak (vooral lekker op rijst, vis/kipfilet en eieren).
, mischien volgende keer is een banaan ofzo erbij smijten voor de smaak
ik dacht bij mezelf, ik ga mij is een chake proberen met havermout. Had daar ooit eens over gelezen, dus waarom niet. Ik moet wel zeggen dat het niet super smakenlijk rook, het bestond uit 300Ml melk, 100gram havermout + 40gram mammoet 2500 vanille, het viel wel best mee, maar vond het toch niet super, mischien volgende keer is een banaan ofzo erbij smijten voor de smaak
![]()
Het is ook een gruwelijke smerige mix (mammoth wtf, no offence), had 100-150gr havermout gedaan met whey (of all day protein) eventueel wat melk en eetlepel pindakaas --> BAM!
Normaal gesproken zit er al voldoende smaak in je shake, desalniettemin kun je paar grammetjes cacao ofzo toevoegen.
. Ik heb nog all day protein staan^^ en ik ga een straffe uitspraak doen maar ik heb nog nooit pindakaas gegeten
, denk zelf niet dat we dat hier thuis hebben

+10 voor wazzup! Dit maar ipv cookies & cream nu 25gr vanille micellar casein & beetje pure cacao nibs.150gr tonijn
250gr ijsbersla
10gr walnoten
cookies & cream magnum (75gr havermout + 250gr magere yoghurt + 25gr cookies & cream whey). Nacht laten weken en deze morgen in de diepvries gezet. Te lekker dit!
Awesomeness ....