MuscleMeat

Wat eet je nu?

portie haring

Ik post een foto waar je het ziet :p
Gebakken in de wok natuurlijk, kan in een pan ook heel goed natuurlijk.
Maar ik wou mijn gekookte rijst even aanbakken, wok is ruimer dan een pan.

Laatst bewerkt:
300gr kipfilet
100gr bulgur
roerbakgroenten (waaronder tomaat gesneden), gemixt met allerlei soorten kruiden, knoflook en lekker veel cayennepeper.

Wat yoghurt, lekkaaah!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha lekker veel yoghurt machete

OT:
de refeed: +400gr kogelbiefstuk met stroganoff saus en rosti's

Bedoel je het sarcastisch of? Ik deed steeds meer bij hoor XD

Lekkere maaltijd heb je weer bereid man, biefstuk van de aldi?

Is die Cayennepeper lekker?

ik dacht bij mezelf, ik ga mij is een chake proberen met havermout. Had daar ooit eens over gelezen, dus waarom niet. Ik moet wel zeggen dat het niet super smakenlijk rook, het bestond uit 300Ml melk, 100gram havermout + 40gram mammoet 2500 vanille, het viel wel best mee, maar vond het toch niet super:p, mischien volgende keer is een banaan ofzo erbij smijten voor de smaak:)

ik dacht bij mezelf, ik ga mij is een chake proberen met havermout. Had daar ooit eens over gelezen, dus waarom niet. Ik moet wel zeggen dat het niet super smakenlijk rook, het bestond uit 300Ml melk, 100gram havermout + 40gram mammoet 2500 vanille, het viel wel best mee, maar vond het toch niet super:p, mischien volgende keer is een banaan ofzo erbij smijten voor de smaak:)

Het is ook een gruwelijke smerige mix (mammoth wtf, no offence), had 100-150gr havermout gedaan met whey (of all day protein) eventueel wat melk en eetlepel pindakaas --> BAM!

Normaal gesproken zit er al voldoende smaak in je shake, desalniettemin kun je paar grammetjes cacao ofzo toevoegen.

Net 130gr volkoren pasta met 100gr kip en 250gr groente gegeten en een lekkere tonijn burger achteraf (had nog honger) ;)
eu3251.jpg

e9u4w3.jpg

hoe maak je die tuna burger ziet er lekker uit

Het is ook een gruwelijke smerige mix (mammoth wtf, no offence), had 100-150gr havermout gedaan met whey (of all day protein) eventueel wat melk en eetlepel pindakaas --> BAM!

Normaal gesproken zit er al voldoende smaak in je shake, desalniettemin kun je paar grammetjes cacao ofzo toevoegen.

ja, ik heb het 1x gekocht en nu moet ik hem wel nog opmaken... ik ga hem in iedergeval niet meer bijkopen maar heb wel nog 4kg te gaan:p. Ik heb nog all day protein staan^^ en ik ga een straffe uitspraak doen maar ik heb nog nooit pindakaas gegeten:p, denk zelf niet dat we dat hier thuis hebben:eek::eek:

350g zilvervliesrijst (gekookt) ..het ontzichtbare deel zit onder de spareribs.
Lading spareribs, geen idee hoeveel.
Worteltjes en erwtjes.
2mngpox.jpg

Laatst bewerkt:
hoe maak je die tuna burger ziet er lekker uit

Recept komt van wazzup, je neemt 1 blik tonijn op water (deze knijp je uit) ja knijp je uit zodat al het water eruit is, dan gooi ik het altijd in een kommetje doe er 1 eiwit bij, snij 1 uitje heel fijn en doe deze erbij, wat peper en bieslook (evt nog andere kruiden) dan maak je er een soort burger van en dan kan je hem in de pan bakken op hoog vuur of in een tostie ijzer ;) +10 voor wazzup! :thumbs:

Vannochtend 8 pannenkoeken op (eigen recept),
7.5/10.5/0.5 e/k/v,
en eet nu spaghetti met gehakt en groentes,
lekker zo'n vrije dag kan je goed voor jezelf zorgen ;)

Terug
Naar boven