MuscleMeat

Wat eet je nu?

Hij zit in de "derde been" fase. In tegenstelling tot JackRipper die nog in de "poep" fase zit. Allebei nogal kleuter-achtig, alhoewel de derde been-fase pas na de poep-fase komt dacht ik. Daartegenover zijn er mensen die nooit uit die fases komen.

Hij zit in de "derde been" fase. In tegenstelling tot JackRipper die nog in de "poep" fase zit. Allebei nogal kleuter-achtig, alhoewel de derde been-fase pas na de poep-fase komt dacht ik. Daartegenover zijn er mensen die nooit uit die fases komen.

:roflol::roflol::roflol:

Epic fases :roflol:

Visschoteltje + 1 boterham

909llj.jpg

Tonijn gemaakt in sabzan met een beetje koenjit & chili kruiden.
Een koek gemaakt van havermout en pindakaas, en straks kwark en nog meer pindakaas :D, resultaat = lekker :)

Ik zit wel gewoon nog aan de carbs:
3 sneden volkorenbrood
1 mueslibol
100gr gekookte achterham
30gr fricandeau
5gr pindakaas

Net een omeletje, nu een heerlijke choco whey muffin

smq1sl.jpg

Alleen die eieren zijn lekker, maar je moet ze wel gaan kruiden.

Lekker amerikaans :D
50gr Beef jerky (jacklink's) en een ijskoud glas coke (zero)

2eyhstu.jpg

Ja ik denk dat ik binnenkort ook ga kopen, moet wat afwisseling hebben. Koop je die gewoon in de supp of bij de board sponsor?

Ja deze bij de supermarkt gekocht, maar daar is de prijskwaliteit verhouding erg belabberd omdat het daar als snack wordt verkocht in een heel klein pakje, denk dat ik binnenkort zo'n bestelling plaats bij de Boardsponsor, heb al zon account aangemaakt dus zal wel gebruik maken van die bulkkorting ;)

Terug
Naar boven