Fitness Seller

Wat eet je nu?

ieuw

je hebt tog wel iets MET eiwitten in huis?

Neuh, alleen volle melk die mijn pa heeft gehaald. Om 10 uur heb ik ook mijn grootste maaltijd gegeten. (72gr eiwit) Kwark heb ik in de ochtend gegeten, omdat ik geen melk had voor brinta en telaat was voor m'n werk. :o

Morgen iets eerder wakker worden. :p

Bakje kwark, sebiet naar men bed :)

750 gram koude pasta met komkommer en een blikje tonijn en een sausje van mayo en sweet chilli op!!

Wat een uitkomst. Mijn meisje zorgt tegenwoordig dat ze extra pasta kookt zodat ik 3 of 4 bakken kan maken voor naar mijn werk. Lekkere en goede afwisseling op mijn brood moet ik zeggen!!

Want zelf pasta koken is zoveel werk? :)

Probeer dat ook wel eens, maar dan gaat het gegarandeerd op tijdens t avondeten.

Maar wow, 750g!

Ik heel zielig 50g rijst en 100g kip.

Want zelf pasta koken is zoveel werk? :)

Probeer dat ook wel eens, maar dan gaat het gegarandeerd op tijdens t avondeten.

Maar wow, 750g!

Ik heel zielig 50g rijst en 100g kip.

Hahahha en bedankt he! Nee het is niet veel werk maar dacht er nooit aan enzo..Maar ben me wat beter bezig aan het houden met mijn voeding en dit is een lekkere afwisseling..Kost wel even tijd om het binnen te krijgen, maar wel errug lekker!!!

Omdat ik de hele dag door eet, eet ik gewoon normaal met avond eten, dus er blijft altijd wel over..zeker zoals zij dan kookt..die bereid gelijk voor een groot gezin pasta!!!

5 eieren

young muesli baby
+melk

Valess, groene mung, linzen en verse spinazie :)

Delicious Post workout :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

cool bord bro, wat moet ie kosten?

Char sui nasi :)

1zzjbxe.jpg

Terug
Naar boven