AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

500 ml magere melk

en dan heerlijk slapen.

Muesli koekjes...

mjy0if.jpg

(nog maar eens een experimentje... damn, nu weet ik ineens wat ik vergeten ben, een ei erdoor ... en mijn bicarb, geez waar was ik vanochtend met mijn hoofd....)

8 whey panne[n]koeken
magere melk
2 bananen
walnoten

aight

150gr volkoren pasta
200gr kippefillet
1 tomaat
1/3de komkommer
ketchup

IIFYM, google het maar ;) (Your body doesn't see: "Oats good, cereal bad". It simply sees "Carbohydrates and micro-nutrients, do work".)

Pas maar op Jay, ik kom je inhalen met mijn chocolade cake en een kratje bier. Sja het past toch in mijn macro's!

Wat een domme beredenering. Niet alle voeding is hetzelfde. Deze methode vindt ik gewoon een slecht excuus voor niet de discipline op kunnen brengen om normaal te eten.

Pas maar op Jay, ik kom je inhalen met mijn chocolade cake en een kratje bier. Sja het past toch in mijn macro's!

Wat een domme beredenering. Niet alle voeding is hetzelfde. Deze methode vindt ik gewoon een slecht excuus voor niet de discipline op kunnen brengen om normaal te eten.

ok.

Los van de ''kcals in vs kcals out'' theorie heeft voeding ook invloed op je hormoonhuishouding, gemoedstoestand, bloeddruk, herstelvermogen etc etc. Ook heeft het timen van voedingsstoffen een gigantische meerwaarde.

pas maar op jay, ik kom je inhalen met mijn chocolade cake en een kratje bier. Sja het past toch in mijn macro's!

+1

pas maar op jay, ik kom je inhalen met mijn chocolade cake en een kratje bier. Sja het past toch in mijn macro's!

+1

Los van de ''kcals in vs kcals out'' theorie heeft voeding ook invloed op je hormoonhuishouding, gemoedstoestand, bloeddruk, herstelvermogen etc etc. Ook heeft het timen van voedingsstoffen een gigantische meerwaarde.
grappig dat alles altijd met extremen word gemeten, er is toch ook een middenweg?
maarja deze discussie heb ik al vaker gevoerd en wil blijkbaar niet begrepen worden.

grappig dat alles altijd met extremen word gemeten, er is toch ook een middenweg?
maarja deze discussie heb ik al vaker gevoerd en wil blijkbaar niet begrepen worden.

Als het allemaal zo simpel was hadden we allemaal chocolade cake in ons voedingspatroon zitten natuurlijk. :thumbup:
Hoeveel wedstrijdatleten ken jij die deze methode hanteren? Well, there you go.

Don't worry, zelf eet ik clean hoor, ''junk dagen'' neem ik ook niet. Waarom? Ik geniet van m'n havermout, kwark, broccoli, etc. :)
Soms, als ik een dag niet aan mijn calorieën kom omdat ik geen vlees heb, en er liggen wel hamburgers o.i.d, vind ik het wel ''handig'' om voor even het IIFYM methode toe te voegen voor die dag

Als het allemaal zo simpel was hadden we allemaal chocolade cake in ons voedingspatroon zitten natuurlijk. :thumbup:
Hoeveel wedstrijdatleten ken jij die deze methode hanteren? Well, there you go.

Dorian Yates

Laatst bewerkt:
Enkel diep in de off-season, en dat deed hij omdat hij anders gewoon niet voldoende kcals binnen kreeg om te groeien. Daarnaast hebben we het over 6-voudig Mister O..
ok is goed jongen,
laat ieder lekker zijn eigen manier hanteren ok?
zelf ga ik er goed op dus ik vind het allemaal best,
ik zit heus niet heel de dag te junken maar ik heb persoonlijk niet zoveel met al dat gedoe om mn voedings frequentie en wat ik wel niet eet.
als ik zin heb in chocola dan eet ik chocola klaar.
ik groei er echt niet minder hard om hoor.

500gr kwark en 60 gr tonijn.

kwarrrrrrk

Terug
Naar boven