- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 9%
en dan eet je zulke dingen? eenmalig denk ik?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(Your body doesn't see: "Oats good, cereal bad". It simply sees "Carbohydrates and micro-nutrients, do work".)indeed IIFYM is gewoon het fijnste.IIFYM, google het maar(Your body doesn't see: "Oats good, cereal bad". It simply sees "Carbohydrates and micro-nutrients, do work".)
IIFYM, google het maar(Your body doesn't see: "Oats good, cereal bad". It simply sees "Carbohydrates and micro-nutrients, do work".)
Pas maar op Jay, ik kom je inhalen met mijn chocolade cake en een kratje bier. Sja het past toch in mijn macro's!
Wat een domme beredenering. Niet alle voeding is hetzelfde. Deze methode vindt ik gewoon een slecht excuus voor niet de discipline op kunnen brengen om normaal te eten.
pas maar op jay, ik kom je inhalen met mijn chocolade cake en een kratje bier. Sja het past toch in mijn macro's!
Wat een domme beredenering. Niet alle voeding is hetzelfde. Deze methode vindt ik gewoon een slecht excuus voor niet de discipline op kunnen brengen om normaal te eten.
pas maar op jay, ik kom je inhalen met mijn chocolade cake en een kratje bier. Sja het past toch in mijn macro's!
grappig dat alles altijd met extremen word gemeten, er is toch ook een middenweg?Los van de ''kcals in vs kcals out'' theorie heeft voeding ook invloed op je hormoonhuishouding, gemoedstoestand, bloeddruk, herstelvermogen etc etc. Ook heeft het timen van voedingsstoffen een gigantische meerwaarde.
grappig dat alles altijd met extremen word gemeten, er is toch ook een middenweg?
maarja deze discussie heb ik al vaker gevoerd en wil blijkbaar niet begrepen worden.
Los van de ''kcals in vs kcals out'' theorie heeft voeding ook invloed op je hormoonhuishouding, gemoedstoestand, bloeddruk, herstelvermogen etc etc. Ook heeft het timen van voedingsstoffen een gigantische meerwaarde.
Als het allemaal zo simpel was hadden we allemaal chocolade cake in ons voedingspatroon zitten natuurlijk.![]()
Hoeveel wedstrijdatleten ken jij die deze methode hanteren? Well, there you go.
ok is goed jongen,Enkel diep in de off-season, en dat deed hij omdat hij anders gewoon niet voldoende kcals binnen kreeg om te groeien. Daarnaast hebben we het over 6-voudig Mister O..