JackRipper
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hier 10. 7 vind ik weinig.
Aldi is goedkope trash. AH heb je voor 1,05 50 gr per 500 en voor 80 cent 45 grklopt, ben te lui om 10-11 te gaan zoeken (aldi bijv.)
Aldi is goedkope trash. AH heb je voor 1,05 50 gr per 500 en voor 80 cent 45 gr
(prima spul naar mijn weten)In veel producten zitten nog Transvetten, brood smaakt nergens naar, melk stinkt en is niet te drinken..Goedkope trash? Waaruit constateer je dat?(prima spul naar mijn weten)
In veel producten zitten nog Transvetten, brood smaakt nergens naar, melk stinkt en is niet te drinken..
In veel producten zitten nog Transvetten, brood smaakt nergens naar, melk stinkt en is niet te drinken..
Pas maar op Jay, ik kom je inhalen met mijn chocolade cake en een kratje bier. Sja het past toch in mijn macro's!
Wat een domme beredenering. Niet alle voeding is hetzelfde. Deze methode vindt ik gewoon een slecht excuus voor niet de discipline op kunnen brengen om normaal te eten.