JackRipper
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Dus jij hebt de hele voorraad leeg gekocht.Whey delicous pancake
20 gr walnoten
50gr caseine
150ml melk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus jij hebt de hele voorraad leeg gekocht.Whey delicous pancake
20 gr walnoten
50gr caseine
150ml melk

net maar een halve genomen om het aantal carbs niet onnodig hoog te laten worden op een rustdag.
Ik laas laatst een column (Klaas Kamsma) over een (Frans) restaurant waar ze maar 1 gerecht hadden en mensen "typisch Frans" (lees: onbeschoft) behandeld werden... nou DAT lijkt me wel watVreten wat je voorgeschoteld krijgt.
Nee maar even serieus. Ik zou het wel op prijs stellen als je je eigen recepten topic zou maken. Na je recept voor tonijnburgers ben je mn nieuwe held.
) laten zien dat ze geprobeerd hebben mijn recepten te recreëren wil ik er over nadenken. Anders ben ik alleen maar werk voor niets aan het doen (en ik krijg er nog niet voor betaald ook). Die tonijnburgers waren een uitzondering.Nee, zodra mensen (met foto's) laten zien dat ze geprobeerd hebben mijn recepten te recreëren .

recepten .... pff, veel te veel werk. Ik ben al blij als ik achteraf alle ingrediënten nog weet.. voor een recept moet je ook nog eens de hoeveelheden weten en hoe ze door elkaar te gooien... Nee, zodra mensen (met foto's) laten zien dat ze geprobeerd hebben mijn recepten te recreëren wil ik er over nadenken. Anders ben ik alleen maar werk voor niets aan het doen (en ik krijg er nog niet voor betaald ook). Die tonijnburgers waren een uitzondering.