MuscleMeat

Wat eet je nu?

Niets IF ftl.

Dus jij hebt de hele voorraad leeg gekocht. :mad:

Had ik de vorige keer, toen die dingen van BF gekocht...niet te vreten :rolflol: maar dingen zijn echt absurd lekker :roflol: net maar een halve genomen om het aantal carbs niet onnodig hoog te laten worden op een rustdag.

gwoon havermout met kaneel en chocolade whey poeder

melk, brinta, multivit :meal:

2 boterhammen pindakaas met hagelslag
2 boterhammen kaas

Insane ontbijt:roflol:...
150gr havermout+3eieren+45gram whey in pan 2 pannekoeken van maken.
Tussen de 2 pannenkoeken schijfjes banaan. Holy mother of christ ik zit niet snel vol maar ik sta op otntploffen.

6 boterhammen met kipfilet
Whey shake met water & havermout
3 biergisttabletten 1 multivit

2 getoaste boterhammen, 5 eieren, beetje ketchup en cola light
geen pics, had honger

Ik laas laatst een column (Klaas Kamsma) over een (Frans) restaurant waar ze maar 1 gerecht hadden en mensen "typisch Frans" (lees: onbeschoft) behandeld werden... nou DAT lijkt me wel wat :) Vreten wat je voorgeschoteld krijgt.

Nee maar even serieus. Ik zou het wel op prijs stellen als je je eigen recepten topic zou maken. Na je recept voor tonijnburgers ben je mn nieuwe held.

Kip met ketchup en rijst

Toestraks post workout shake op en toenet whey shake.

Over een halfuurtje 6 bruin met pindakaas/kipfilet, tonijn en een glas melk.

Nee maar even serieus. Ik zou het wel op prijs stellen als je je eigen recepten topic zou maken. Na je recept voor tonijnburgers ben je mn nieuwe held.

recepten .... pff, veel te veel werk. Ik ben al blij als ik achteraf alle ingrediënten nog weet.. voor een recept moet je ook nog eens de hoeveelheden weten en hoe ze door elkaar te gooien... Nee, zodra mensen (met foto's :)) laten zien dat ze geprobeerd hebben mijn recepten te recreëren wil ik er over nadenken. Anders ben ik alleen maar werk voor niets aan het doen (en ik krijg er nog niet voor betaald ook). Die tonijnburgers waren een uitzondering.

100 gram bonen
100 gram zalmfilet
100 gram koolvisfilet
Aquarius Lemon Zero

Kogelbiefstuk met rijst en wat kruiden. Oja en komkommer

• Like
Waarderingen: Obee
recepten .... pff, veel te veel werk. Ik ben al blij als ik achteraf alle ingrediënten nog weet.. voor een recept moet je ook nog eens de hoeveelheden weten en hoe ze door elkaar te gooien... Nee, zodra mensen (met foto's :)) laten zien dat ze geprobeerd hebben mijn recepten te recreëren wil ik er over nadenken. Anders ben ik alleen maar werk voor niets aan het doen (en ik krijg er nog niet voor betaald ook). Die tonijnburgers waren een uitzondering.
dirtykitchen.gif

Wil je er over na denken nu? :D

Terug
Naar boven