Fitness Seller

Wat eet je nu?

Voorgekookte bruine rijst, diced tomaten uit blik, knoflook, olijf olie, tonijn en beetje oregano en bieslook in een pan gesmeten en ff laten koken.
Super makkelijk en snel en erg lekker.

Friet :D

Rijst, wokgroenten & kip.
aaaaawhyeaaaah.jpg

koop voor 20 euro burgers bro, eet zoveel tot je noooooooook vol zit. Dat is wat ik doe als ik bij de mac kom.(eens per jaar ofso)

koop voor 20 euro burgers bro, eet zoveel tot je noooooooook vol zit. Dat is wat ik doe als ik bij de mac kom.(eens per jaar ofso)

Het zijn nu eurodeals. 2 euro voor een double cheeseburger. Ik vrees dat het moeilijk zal zijn om daar 20 euro aan te spenderen. :D

Verder zijn alle prijzen van burgers die niet tot de eurodeals behoren schandalig.

brb 6,45 voor een New York Crispy of gelijk welke andere hippe burger

Zijn die prijzen ook zo hoog in Nederland? Ik weet nog dat ik eens in Engeland was en dat alles daar ongeveer de helft kostte van hier.

nee man minder duur

Frietjes :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eujjs! da ziet er lekker uit.... maar wat zit erbij? vis?
kom ik aan met me bord friet met mayo :)

uit de frituur, is dat niet tegen je principes in ?

Misschien is het ovenfriet.

Halve kilo zilvervlies rijst.. er is niets anders ..

Vind ovenfriet misschien wel lekkerder dan die frituurde vette zooi

Wazzup heeft altijd ovenfrietjes. Dat moeten jullie toch ondertussen wel weten. :D
Ik zal binnenkort ook weer eens wat posten!

Edit: had nog een foto van een pasta met een zelfgemaakte pastasaus op basis van verse tomaten (niet uit een blikje :))
(die 3 uur duurden om te maken! :eek:). Met vreselijk veel groente (foto 1) en op smaak gebracht met o.a. stevige rode wijn en vers geperst citroensap. Was errug lekker!

Tweede foto is een beetje bewogen zie ik. :(

SL271370.jpg

SL271374.JPG

Die pan van Tefal heb ik ook :)

Edit: had nog een foto van een pasta met een zelfgemaakte pastasaus op basis van verse tomaten (niet uit een blikje :))
(die 3 uur duurden om te maken! :eek:). Met vreselijk veel groente (foto 1) en op smaak gebracht met o.a. stevige rode wijn en vers geperst citroensap. Was errug lekker!

Tweede foto is een beetje bewogen zie ik. :(

3u voor pasta saus te maken ??? Dat gaat toch veel sneller man (en mijn pasta sauzen zijn ook steeds volledig vers).
Trouwens zo'n raar vuurtje, jij had toch een volledig nieuwe keuken? Kan me nog foto's herinneren van het uitbreken (+ grote gat in de muur :p )

Hele pot nomnomnom

Ja volgens traditioneel Italiaans recept. Duurt lang hoor, maar het is ook veel wachten.

Wel grappig dat je dat nog weet van die muur. :D Is inmiddels ook al meer dan een jaar geleden. Kort nadat ik een nieuwe keuken had ben ik (noodgedwongen) verhuist.. Maar waar ik nu zit blijf ik ook niet lang meer. :p

Terug
Naar boven