AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

koolvis curry (kleurloos,alleen geel:))

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice, welke tijden hou jij aan voor IF? Ik 10-6.

Damn, was de havermout vergeten, dat verklaart het. Het plakte voor geen meter aan elkaar:roflol:.

was het mengsel te nat ?(had je tonijn wel goed uitgeknepen ?) of juist te droog (lijkt me haast niet mogelijk met een geraspte ui en ei)

Kip, rijst, groenten met wat ketjap en sambal.
Gebakken eitje over rijst.

noten + rozijnen

kwark +rozijnen

Tonijn + knoflook-croutons en pompoenpitten en wat sla:) en beetje yoghurt:)

Ik mag niet in de keuken komen omdat het een verrassing is , maar ik gok dat we zometeen iets van luxe belegde broodjes uit de oven eten met tonijn, ei, komkommer etc etc

Rijst met gehakt , aquarius
wat er augurken en wat karnemelk haha.

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 22:12 ----------

Omdat Sanne aan het cutten is op 1800 kcal ofso. Als je dan bij je ontbijt al 800 kcal wegvreet, dan...
Wou net zeggen.

Lees maar eens
[Link niet meer beschikbaar]

Dit gemaakt, was wel OK. heeft niets met pizza te maken maar als gerecht op zich goed te eten.

Net op:
paar lepels pindakaas
1 banaan
5 eieren + 200gr gerookte kalkoenreepjes (topproduct! beetje zout maar smaakt net als spekjes alleen maar 3gr vet)
2 volkorenboterhammen
halve bloemkool, 125gr mozzarella wat tomatensaus
400gr kipfilet
zometeen 100gr amandelen, 100gr pinda's en 80gr whey en 300gr watermeloen

volkorenbrood met pikante pittasla
+tonijn in eigen nat
+ volkorenkoekjes

2 getoaste vita boterhammen ofzo rare shit, met kip, yoghonaise en 2 eitjes

20jk4ty.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 00:15 ----------

met daarbij een ijskoud glaasje ouzo

rijstwafel +
250g kwark, 32g whey, 400g sojamelk en honing.

Nu nog effe snel 4 boterham brie
2 omega capsules
wat melk

om mijn maaltijden in te halen van vandaag haha

Ontbijt pannenkoek van 100 gram havermout, 200 gram (gepasteuriseerd) ei-eiwit, 1 heel ei en wat kaneel geblenderd tot een soort beslag. En dat gebakken in een anti aanbak pan. :)

SL271382.jpg

Ontbijt pannenkoek van 100 gram havermout, 200 gram (gepasteuriseerd) ei-eiwit, 1 heel ei en wat kaneel geblenderd tot een soort beslag. En dat gebakken in een anti aanbak pan. :)

1 stukje zou je voor mij bewaren he:meal:

100 g havermout
120 g bosbessenmix diepvries
1 lepel notenolie
32g whey
450g sojamelk

Dat vult wel hé Ace:).

Volgende keer dat eiwit eens opkloppen en voorzichtig door de rest spatelen. 25 minuten @ 175C in de oven en volgens mij krijg je dan een mooie luchtige cake ! (al is'ie waarschijnlijk een beetje droog door het gebrek aan vet) Wat meer smaak lijkt me persoonlijk wel aan te raden trouwens, rozijntjes, banaan, cacao + zoetstof, ...

Maar goed, een aardig idee voor op refeed-dagen.

Terug
Naar boven