MuscleMeat

Wat eet je nu?

Mmmm.. appeltaart :)

Omfg Wazzup, me tonijnburgers zijn zwaar mislukt:roflol:.

Volkorenbrood met kipcurry en kipcocktail (met extra kip erbij offcourse), perenstroop, nutellachoco, honing, confituur, pindakaas, speculoospasta. En lookworst en vleesbrood met mosterd. Lekkah.

5 scrambled eggs + 2 plakken kaas + 2 broodjes

100gr eiermie
125-150gr kipfilet
2eieren

250gr kipfilet, 100gr rijst en ketchup.

400 gram vis

Pre workout

+- 300gr aardappel dobbelsteentjes
en 1 blikje tonijn erdoorheen

250gr kip en lepel pindakaas.

Damn, was de havermout vergeten, dat verklaart het. Het plakte voor geen meter aan elkaar:roflol:.

Ja bij mij kleeft het ook niet zo hoor. Maar ik gebruik plastic folie, doe daar je tonijnburgerkwak in, en vouw folie erover. Ik plet de kwak in de folie, doe de folie terug open, en maak vormpjes met een omgedraaide shakebeker ofzo. Deze leg ik zo in de pan, en dan klit het wel samen tot een burger!

Kcal is wel iets teveel voor 1 maaltijd, maar eigenlijk lijkt het niks wat je eet haha!

@Wazzup thanks!

Waarom zou dat teveel zijn?
Mijn ontbijt is ook steeds rond die grote kwestie Kcal.

ontbijt en post workout meals zijn eenmaal wat groter dan de rest en dat hoeft helemaal geen probleem te vormen.

180gr penne, blikje tonijn, 300gr tomatensaus met gehakt

Waarom zou dat teveel zijn?
Mijn ontbijt is ook steeds rond die grote kwestie Kcal.

ontbijt en post workout meals zijn eenmaal wat groter dan de rest en dat hoeft helemaal geen probleem te vormen.
Omdat Sanne aan het cutten is op 1800 kcal ofso. Als je dan bij je ontbijt al 800 kcal wegvreet, dan...

10536g4.jpg

geroosterd volkorenbrood met 3 spiegeleieren
gratin kaas, peterselie, peper en zout. gebakken in olijfolie

+ granny koek +kop chocomelk

vits: 1x cal mag zink tablet
1x ijzer tablet
2 spirulina
2x vit c

Laatst bewerkt:
Broodjes pindakaas met banaan plus een beetje honing :P

Ja bij mij kleeft het ook niet zo hoor. Maar ik gebruik plastic folie, doe daar je tonijnburgerkwak in, en vouw folie erover. Ik plet de kwak in de folie, doe de folie terug open, en maak vormpjes met een omgedraaide shakebeker ofzo. Deze leg ik zo in de pan, en dan klit het wel samen tot een burger!
Thx voor de tip, is proberen soon.

Terug
Naar boven