- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Damn, was de havermout vergeten, dat verklaart het. Het plakte voor geen meter aan elkaar.
Kcal is wel iets teveel voor 1 maaltijd, maar eigenlijk lijkt het niks wat je eet haha!Ontbijt
40 gr brinta, 20 gr whey, 15 gr rozijnen
45 gr pecannoten
1 krentenbol
Ongeveer 830 kcal.Even genoeg tot vanavond.
Damn, was de havermout vergeten, dat verklaart het. Het plakte voor geen meter aan elkaar.
Kcal is wel iets teveel voor 1 maaltijd, maar eigenlijk lijkt het niks wat je eet haha!
@Wazzup thanks!
Omdat Sanne aan het cutten is op 1800 kcal ofso. Als je dan bij je ontbijt al 800 kcal wegvreet, dan...Waarom zou dat teveel zijn?
Mijn ontbijt is ook steeds rond die grote kwestie Kcal.
ontbijt en post workout meals zijn eenmaal wat groter dan de rest en dat hoeft helemaal geen probleem te vormen.
Thx voor de tip, is proberen soon.Ja bij mij kleeft het ook niet zo hoor. Maar ik gebruik plastic folie, doe daar je tonijnburgerkwak in, en vouw folie erover. Ik plet de kwak in de folie, doe de folie terug open, en maak vormpjes met een omgedraaide shakebeker ofzo. Deze leg ik zo in de pan, en dan klit het wel samen tot een burger!