MuscleMeat

Wat eet je nu?

Bloemkool vind ik normaal smerig, maar dit ziet er niet verkeerd uit.

Ik denk dat wat cayenne peper erbij ook goed geweest was, en de bloemkool had iets langer onder de grill moeten staan, maar tja, ik had haast :) Maar goed, toch een saaie bloemkool snel even omgetoverd in iets wat veel beter was (ui en knoflook hielp ook.. ui even een paar minuten in de magnetron om hem zacht en zoet te maken)

900 gram kwark
1 snoepje
2 omega visolie

Vraagje; als je bloemkool tot rijst maakt (blender -> magnetron ..), smaakt het dan wel een beetje? (vind bloemkool verder wel lekker hoor)

Niet bepaald voor rijst, voor een pizzabodem, dit kan dus goed uitkomen op lagere koolhydraat dagen & ik hou van afwisseling en om nieuwe dingen uitproberen
Maak je niet zo druk man. Bestel gewoon morgenmiddag een New York Pizza Hawaaian en vreet hem op met een fles cola.

:thumbs:

Niet zo mieren, als je toch een pizza eet doe het dan goed. (Nu krijg ik Wazzup over me heen ewwwh:$)

Vraagje; als je bloemkool tot rijst maakt (blender -> magnetron ..), smaakt het dan wel een beetje? (vind bloemkool verder wel lekker hoor)

Dan zit er helemaal geen beet meer aan... De smaak zal hetzelfde zijn als ongeblenderd (maar het is geen rijst qua textuur, smaak, etc)

bloemkoolsoep daarentegen is best lekker ! (mits opgeleukt met wat kruiden / specerijen of wat blauwe schimmelkaas :))

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 09:42 ----------

Niet zo mieren, als je toch een pizza eet doe het dan goed. (Nu krijg ik Wazzup over me heen ewwwh:$)

want ?

Eet een pizza als je een pizza wilt eten (maar let wel dat een pizza enorm veel calorieen kan bevatten wat in een cut vaak niet echt handig is)

Als je een low-carb pizza wilt, probeer het eens met als bodem een tortilla. In de USA kun je die zelfs low-carb kopen, geen benul of je die in Nederland ook kunt krijgen. Die dikke smaakloze pizzabodems die je hier vaak krijgt vind ik sowieso al niets..

Dan zit er helemaal geen beet meer aan... De smaak zal hetzelfde zijn als ongeblenderd (maar het is geen rijst qua textuur, smaak, etc)

bloemkoolsoep daarentegen is best lekker ! (mits opgeleukt met wat kruiden / specerijen of wat blauwe schimmelkaas :))

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 09:42 ----------

want ?

Eet een pizza als je een pizza wilt eten (maar let wel dat een pizza enorm veel calorieen kan bevatten wat in een cut vaak niet echt handig is)

Als je een low-carb pizza wilt, probeer het eens met als bodem een tortilla. In de USA kun je die zelfs low-carb kopen, geen benul of je die in Nederland ook kunt krijgen. Die dikke smaakloze pizzabodems die je hier vaak krijgt vind ik sowieso al niets..

Ik vind als je zo serieus bezig bent met de cut dat je je daar dan ook maar aan moet houden. Wil je junken, junk dan normaal en bestel gewoon een pizza.

Nu iets maken dat lijkt op nasi :) Kip is in de aanbieding :) 0,7 kilo gesneden kipblokjes 5,70 @ Em-te :) 2 bakken van gehaald .. aw yeah luiheid

chill is dat he al voorgesneden, had ik gister ook. Luiheid ten top:roflol:

Boterkoek (crème en chocolade) + ribbetjes met looksaus (rest gisteren) + iceteazero (enige wat er stond van frisdrank).

Junkweek :).

Waarom een junkWEEK?

Visfilet met aardappeltjes in schil :)

chill is dat he al voorgesneden, had ik gister ook. Luiheid ten top:roflol:

Inderdaad :) Werkt echt prettig, enige dat je ff na moet kijken is of er geen vieze stukken bloed aanzitten :) Mjah, 5 euro voor een 700gram voorgesneden.. heerlijk, heb nu een heerlijke maaltijd :) Straks nog wat meenemen naar het werk.. en dan lekker vreten, iedereen is altijd jaloers :D

Zo ziet het eruit :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar] en heb nog 3 porties :)

Terug
Naar boven