Fitness Seller

Wat eet je nu?

400 gram koolvisfilet
flesje Aquarius Zero

Rijst met stukjes kipfilet en jonge maiskolfjes uit de wokpan met terriyaki saus :meal:

met een banaan als toetje.

Heeft iemand recept voor epic bulk repen? Pindakaas/havermout/whey alles wat 'gezond' is moet er in. Heb binnenkort een introweek, waar ik 3 dagen van huis ben en moet leven op wat ik daar voorgeschoteld krijg.

nu: vispannetje van aan de zee met volkorenbrood.

hahaha die is wel epic ja maar kan niet meenemn zo groot helaas

lol mahatma daar gaan je gains

he mad

Ik ga serieus wel een shitload aan repen en shit meenemen, anders verga ik gewoon van de honger daar. Krijg alleen ontbijt/middag/avond eten fuaark..

Ik ga serieus wel een shitload aan repen en shit meenemen, anders verga ik gewoon van de honger daar. Krijg alleen ontbijt/middag/avond eten fuaark..

Hmmm... Neem van die kleine kuipjes kwark mee, en bak 3 kippen op, snij ze in kleine stukjes en doe er beetje sla bij. heb je kipsalade 80% kip 20% sla. Geen dressing en fcking lekker + goed tussendoortje.

Zou je meer druk maken om de alcohol die je gaat nuttigen. :P

Maar ik was gewoon lekker niet gegaan, forever alone.

whut
op introweek hoor je te zuipen, niet te eten

Bananen/Appels Ook handig. Neem gewoon een extra tas mee waar je alles ingooit. (gewoon easterpack tas ofzo)

Whey muffins?:) doe je gewoon 3 dagen low carb

Neem denk inderdaad gewoon een extra tas mee met alleen maar eten haha.

Terug
Naar boven