- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

oef dat moet monsterachtig zijn!!!
We hebben hier Richard van der Linden gehad, die trainde hier regelmatig en woog ook rond de 150 en nog best een acceptabel vet% dat was echt aso om te zien zo groot![]()

Worden jullie in de supermarkt als je je bb eten (tonijn, kwark, kipfillet etc etc) op de loopband voor de kassa neer legt ook raar aangekeken door de overige mensen in de rij?
Valt me de laatste tijd steeds meer op de mensen raar kijken als ik 5 potten magere kwark, 4 blikken tonijn, en nog al het kip,kalkoen fillet dat ik kon vinden op de kassaband neerleg.
Oja en nog de pot pindakaas en de pakken appelsientje exotisch fruit voor de vitamines
Maar inmiddels kent de cassiere mij daar ook al en schrikt nergens meer van.![]()

oef dat moet monsterachtig zijn!!!
We hebben hier Richard van der Linden gehad, die trainde hier regelmatig en woog ook rond de 150 en nog best een acceptabel vet% dat was echt aso om te zien zo groot![]()
idd... zoiets zou mooi zijn![]()
net gegeten:
2 bananen
125gr chorizo uitgebakken, 2 tomaten
4 hele eieren + 10 ei-eiwitten
8 volkorenboterhammen
salade van 80gr rijst, 300gr kip, 150gr ananas, 150gr mais en wat mayo
nice!
Dit is toch wat je vandaag op hebt? Of is het 1 maaltijd?

Dit is toch wat je vandaag op hebt? Of is het 1 maaltijd?
1 maaltijd, maar het grootste deel van m'n kcal zit in die ene maaltijd... rest van de dag alleen kleine 'hapjes'

Alleen als ik een bulk hoeveelheid van tonijn haal (gewoon een volle doos van 30+ blikjes) bij de Aldi zijn er mensen die even verbaasd kijken. Maar inmiddels kent de cassiere mij daar ook al en schrikt nergens meer van.![]()
nu na workout:
makreelfilet in tomatensaus met volkorenbrood
halve banaan
1 stukje cote dor chocolade
1 zuur appeltje