AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

ik lust tonijn juist niet met melk

anders vind ik het wel lekker

zelfs gewoon natuur zonder saus eet ik regelmatig
maar dan steekt het wel rap tegen en heeft een hoog zoutgehalte.

Waarom biergist trouwens?

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 18:13 ----------

Al die foto's zien er gewoon zo lekker uit en dan kijk ik naar wat ik voor me heb liggen...

v75afq.jpg

Ziet er ook lekker uit, maar niet erg nice voor de KEV, vooral de V denk ik.

Laatst bewerkt:
100gr pasta , 150gr bloemkool, 100gr kip en wat stukjes paprika in tomatensaus yummm

Neem nu ook al zeker 4 weken biergist, ongeveer 3-4 tabletjes 4x per dag. Maar om nou te zeggen dat ik veel verschil merk? Vooral de huid op mijn benen is niet mooi egaal, maar dat is niks veranderd. Doseer jij het hoger, en merk je dat dat ook beter werkt?

Wil ook gaan beginnen, als ik teveel eet krijg ik van die 2-3 dagen puisjes. Zijn eigelijk onzichtbaar, maar wel irritant.

Biergist helpt hier tegen? Dan slik ik ook voortaal 10 tabletjes. Kan nooit kwaad lijkt me

zometeen kip met rijst

spinazie aardappels en 200gram vlees, echt weining vlees vandaag.

Een salademix met avocado, beetje pasta en wat kipfilet :)

Basmatirijst met sojaboontjes en gegrilde tonijn, met dressing van sojasaus, sesamolie en wasabi

Waarom kan ik niet meer via Tapatalk foto's posten? :(

Neem nu ook al zeker 4 weken biergist, ongeveer 3-4 tabletjes 4x per dag. Maar om nou te zeggen dat ik veel verschil merk? Vooral de huid op mijn benen is niet mooi egaal, maar dat is niks veranderd. Doseer jij het hoger, en merk je dat dat ook beter werkt?

normaal moet ik 18 tabletten per dag nemen en ik neem er maar een stuk of 12 en bij mij helpt het toch.
meer klaarkomen helpt ook veel tegen puisten.:D

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 19:52 ----------

Wil ook gaan beginnen, als ik teveel eet krijg ik van die 2-3 dagen puisjes. Zijn eigelijk onzichtbaar, maar wel irritant.

Biergist helpt hier tegen? Dan slik ik ook voortaal 10 tabletjes. Kan nooit kwaad lijkt me

bij mij helpt het toch ja.

Kan nou ook niet echt zeggen dat ik verschil merk. Nam gewoon de aanbevolen hoeveelheid (geen idee hoeveel dat is), maar misschien maar eens verhogen ja. Zou er nog verschil in merk kunnen zitten?

OT:
Rijst, kip, paprika en nog wat dingen.

Quote systeem werkt ook niet helemaal 100 meer ofwel?

Tonijnsalade

Met tonijn, halve komkommer, paar zoet-zure zilveruitjes, een versnippert rood uitje, augurken, walnoten, azijn, peper en zout.

Echt een verrukkelijke pre-sleep maaltijd!

SL271429.jpg

Laatst bewerkt:
Heb ook wel eens gedacht om havermout met eieren of groente mee te bakken, maar wordt dit echt lekker?

nee, ik deed altijd melk met havermout, banaan, rozijnen en kaneel
en dan eiwitten roerbakken en dan door de havermout met melk scheppen

150 gr Delicous pancakes met melk.

Yummie.

ben gestopt met whey, binnenkort begin ik weer.

Niks.....maar heb wel hele erge honger....mn vriendin is er niet dus zal toch echt zelf iets moeten maken :P

Terug
Naar boven