Fitness Seller

Wat eet je nu?

hand vol noten
halve banaan

Dat is t idee achter zijn dieet ook.

Hier net gegrilde karbonades met vijfkruidenpoeder met woknoedels en sperzieboontjes.

Nu blokje extra pure chocolade. Jum!

Jou voedingsschema is ook geen straf als ik het zo eens allemaal bij elkaar op tel. :)
Lekkere dingetjes allemaal!

Zojuist bord zilvervliesrijst + kipfiletblokjes weggewerkt met als toetje een bak Night Protein 'pudding'. Nu kan ik weer 16 uur wachten met eten :rolleyes: :D

16 uur? Jemig man, jij bent een diepe slaper. :D

500ml kwark
250ml water
beetje ranja zonder suiker

Ach so, nou jij liever dan ik. :p

Ja ik probeer het even paar weekjes uit. Ben niet gemaakt voor het cutten ;)
Vooral omdat ik van ecto af kom oorspronkelijk, maar wil nou toch eens echt goede definitie krijgen en zo diep mogelijk cutten. Beetje kijken wat ik kan bereiken qua definitie. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen, tot nu toe totaal niet zwaar.

The good old 500g kwark...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Casseine met kaneel doorheen 2 uur in de vriezer gedaan, eindelijk keer wat eten hehe

Jou voedingsschema is ook geen straf als ik het zo eens allemaal bij elkaar op tel. :)
Lekkere dingetjes allemaal!

BB-waardig voedsel hoeft niet smaakloos en saai te zijn. Daar is dit juist een mooi topic voor om ideeen op te doen.

Net geroosterd roggebrood met paardenrookvlees, roerei en een glas fruitsap op. Zoals elke ochtend :)

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 09:06 ----------

Maar er is nog steeds niemand die weet waarom ik geen foto's meer kan plaatsen via Tapatalk? Hoe post jij ze wazzup?

Hier nog de rijst met sojaboontjes en gegrilde tonijn:

BB-waardig voedsel hoeft niet smaakloos en saai te zijn. Daar is dit juist een mooi topic voor om ideeen op te doen.

Net geroosterd roggebrood met paardenrookvlees, roerei en een glas fruitsap op. Zoals elke ochtend :)

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 09:06 ----------

Maar er is nog steeds niemand die weet waarom ik geen foto's meer kan plaatsen via Tapatalk? Hoe post jij ze wazzup?

Hier nog de rijst met sojaboontjes en gegrilde tonijn:
[Link niet meer beschikbaar]

nice food!

ik doe het via: tinypic

ot:
*muesli 100g
*halve banaan
*2sinaasappels
*sojamelk
*whey

rijst + gehaktballen in tomatensaus + selder