MuscleMeat

Wat eet je nu?

zat ook aan tonijn te denken vind het niet meer te vreten maargoed.
hardcore to da bone.

Tonijn Mahatma

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 20:43 ----------

ja wat jij zei

Tonijn is lekker man

niet als je het al 1.5 jaar elke avond hebt gegeten

*200g rijstpap
*noten
*soep

Tilapia fileetje

True, zit nu tonijn te eten met cashews... Verlang alweer naar me kwark morgen:p.

Yoehoee

Vanaf vandaag gestopt met tonijn. Vervangen voor tartaar :)

Yoehoee

Vanaf vandaag gestopt met tonijn. Vervangen voor tartaar :)

Waarom abi?

Niet dat ik het niet toejuich, want ik ga het ook vervangen door rundertartaar heb het wel tijdje gehad met tonijn. Ik eet enkel halve blik op een dag, daarnaast ook geen kwark meer, casseine is mijn vriend (zit ook in de cut).

Waarom abi?

Niet dat ik het niet toejuich, want ik ga het ook vervangen door rundertartaar heb het wel tijdje gehad met tonijn. Ik eet enkel halve blik op een dag, daarnaast ook geen kwark meer, casseine is mijn vriend (zit ook in de cut).

Jaaa ik ben het zat om steeds kokhalzend tonijn te gaan zitten eten snap je.. Me moeder heeft allerlei recepten uitgebrobeerd en vind het gewoon ranzig. Tartaar is ook eiwitrijk en veeeeel lekkerder.

Kwark kan ook heel goed in de cut hoor? Drink je casseine shake met water?

Jaaa ik ben het zat om steeds kokhalzend tonijn te gaan zitten eten snap je.. Me moeder heeft allerlei recepten uitgebrobeerd en vind het gewoon ranzig. Tartaar is ook eiwitrijk en veeeeel lekkerder.

Kwark kan ook heel goed in de cut hoor? Drink je casseine shake met water?

Ik heb dat ook steeds met tonijn, vandaag stuk kogelbiefstuk gehad en een halve blik tonijn een hele wereld gaat open hehe.

Het kan heel goed inderdaad, maar ik schrap alle zuivel kijken hoe dat uitpakt.
Tot nu toe schonere huid, minder bloated en drink mijn shake (met water) binnen 2 minuten op.
Terwijl ik over kwark een half uur doe ofzo, ook geen zwangerschapsbuikje meer :o

Nu:
Casseine shake.

*appeltaart
*chips

kwark

Kwark

caseïne vla/pudding/beton. Tis eigenlijk niet weg te krijgen zo hard is het geworden in de koelkast.

Ik heb dat ook steeds met tonijn, vandaag stuk kogelbiefstuk gehad en een halve blik tonijn een hele wereld gaat open hehe.

Het kan heel goed inderdaad, maar ik schrap alle zuivel kijken hoe dat uitpakt.
Tot nu toe schonere huid, minder bloated en drink mijn shake (met water) binnen 2 minuten op.
Terwijl ik over kwark een half uur doe ofzo, ook geen zwangerschapsbuikje meer :o

Nu:
Casseine shake.

Ahh bij jou werkt dat goed dan :) nice ;)

Tonijnburgers hmmmmmm <3

300gr rijst, 300gr varkensvlees, 500gr kipfilet, ketjapmarinade, ui, knoflook, pindakaas, 2 eieren
75gr cassavekroepoek
:meal:

Terug
Naar boven