- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BBQ minikrieltjes van de appie met Kippenlevertjes (1st keer dat ik die probeer, per 100gr. 22 eiwit 0kh en 4 vet) Zien er smerig uit maar nu ze in de pan hebben gezeten ziet het er beter uit
De truuk met kippenlevertjes is ze niet te lang en te droog te bakken.. precies gaar, zodat ze nog heerlijk mals zijn.
Niet te eten ^^Kippen, koeien & paarden spelen allemaal in de stront en vreten allemaal elkaars stront op. (stront van herbivoren is in sommige gevallen niet eens zo ongezond) Misschien kun je die dan ook even van je lijstje schrappen. En terwijl je toch bezig bent, veel vissen die wij eten leven in water dat verschrikkelijk vervuild is met allerlei chemicalien. Dus die zou ik ook niet eten. Trouwens, op veel planten wordt mest gespoten, die planten eten dus ook stront. Misschien kun je die ook van je lijstje schrappen en gelijk maar even sterven.Hahaha
@Corpaul,
varkens zijn smerige beesten en die eet ik niet. Een varken speelt in zijn stront en eet het ook op. Geef wat meer geld uit en koop Beef.![]()
Zojuist mijn gestoomde groenten opgegeten gemaakt in mijn nieuwe aanwinst die ik vandaag heb gekocht:
[Link niet meer beschikbaar]
Lekker makkelijk en snel![]()

ziet er nice uit, dat zou ik ook nog willen 
Zojuist mijn gestoomde groenten opgegeten gemaakt in mijn nieuwe aanwinst die ik vandaag heb gekocht:
[Link niet meer beschikbaar]
Lekker makkelijk en snel![]()