Fitness Seller

Wat eet je nu?

BBQ minikrieltjes van de appie met Kippenlevertjes (1st keer dat ik die probeer, per 100gr. 22 eiwit 0kh en 4 vet) Zien er smerig uit maar nu ze in de pan hebben gezeten ziet het er beter uit

BBQ minikrieltjes van de appie met Kippenlevertjes (1st keer dat ik die probeer, per 100gr. 22 eiwit 0kh en 4 vet) Zien er smerig uit maar nu ze in de pan hebben gezeten ziet het er beter uit

De truuk met kippenlevertjes is ze niet te lang en te droog te bakken.. precies gaar, zodat ze nog heerlijk mals zijn.

• Like
Waarderingen: Obee
Tonijn met wat salade & tomaat.
Heb stiekem nog wel wat honger.

qwuark en kaasewnoten

kwark is op dus:

110g tonijn in eigen nat
1 droog pittabroodje

2x droog dus :D

kwark

Hahaha

@Corpaul,

varkens zijn smerige beesten en die eet ik niet. Een varken speelt in zijn stront en eet het ook op. Geef wat meer geld uit en koop Beef. :)
Kippen, koeien & paarden spelen allemaal in de stront en vreten allemaal elkaars stront op. (stront van herbivoren is in sommige gevallen niet eens zo ongezond) Misschien kun je die dan ook even van je lijstje schrappen. En terwijl je toch bezig bent, veel vissen die wij eten leven in water dat verschrikkelijk vervuild is met allerlei chemicalien. Dus die zou ik ook niet eten. Trouwens, op veel planten wordt mest gespoten, die planten eten dus ook stront. Misschien kun je die ook van je lijstje schrappen en gelijk maar even sterven.

De reden waarom veel moslims (jij toevallig ook??) geen varkensvlees 'mogen' eten is omdat het vroegah, voor de industriele revolutie, taboe was om vlees te eten van vleesetende dieren. Dit in verband met het hoge risico op allerlei parasieten en mogelijke ziektekiemen (roofdieren hebben nou eenmaal meer kans op het verkrijgen van deze parasieten omdat ze veel andere dieren eten en dus de kans vergroten). Sommige dingen in de koran en de bijbel zijn dus wel okee, als je het bekijkt vanuit een overlevingsoogpunt.

Het is tegenwoordig dus niet meer van toepassing en je kunt gewoon vlees eten van alle dieren die daarvoor gecultiveerd zijn.

Allah wordt echt niet boos, hoor, heeft ie mezelf verteld.

Zojuist mijn gestoomde groenten opgegeten gemaakt in mijn nieuwe aanwinst die ik vandaag heb gekocht:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker makkelijk en snel :D

Zojuist mijn gestoomde groenten opgegeten gemaakt in mijn nieuwe aanwinst die ik vandaag heb gekocht:

[Link niet meer beschikbaar]

dit word een ban, reclame maken mag niet!:D
:eek: ziet er nice uit, dat zou ik ook nog willen :)

da kost nog wa zeker?

[Link niet meer beschikbaar]

moet je voor de lol eens proberen om vis te garen, en groente.

heheheheeee, lekkere visbloemkool. lekker nasmaakje zit er dan aan soort vissperm als je het proeft.

ot: thee en handje noten

Vandaag 3 maaltijden brinta

heb nogal last van een drol wat er niet uit wilt

net: kip met rijst, rundvlees
NU; kwark me brinta

610ml sojamelk met 140g mass gainer van mutant mass.

Pff kom net van de tandarts (verdoving) mag niet eten!!! Dan maar een lekkere shake 140gr havermout met 20gr amandelpasta en 40gr leandessert:)

pasta meal + tonijnsalade.

blik tonijn met ketchup en een handvol pinda's

banaan

havermout 100g
diepvriesfruit tropical mix 165g
rozijnen 20 stuks
whey aardbei 30g
sojamelk 450g

heerlijk lekker + fris

Terug
Naar boven