AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Mijn standaardontbijt havermout-eiwitpannenkoeken jammie :meal:

kip en pasta

2 broodjes met 200 gr tilapia filet

snicker > over uurtje spareribs + halve haan van de bbq. Wat sla / friet / stokbrood en stuff..

volkorenbrood met romige smeerkaas
tonijn
peer

1x vitamine pil van a tot z
6x biergist
1 sigaret:D

Hoe smaakt de tartaar ? :p

Ging je niet stoppen? :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu:
200gr rundertartaar
75gr jasmijn rijst

da heb ik niet gezegt eh, kheb gevraagd of de verschillen groot waren in verband met het groeiproces van de rokers tegenover de niet rokers.;)

Roken belemmerd wel je groeiproces. Het enige wat je ermee stimuleert is de economie. :)

kd312d.jpg

Italiaanse ribkarbonade, zilvervliesrijst met beetje seroendeng en rauwe groenten :meal:

Kippen, koeien & paarden spelen allemaal in de stront en vreten allemaal elkaars stront op. (stront van herbivoren is in sommige gevallen niet eens zo ongezond) Misschien kun je die dan ook even van je lijstje schrappen. En terwijl je toch bezig bent, veel vissen die wij eten leven in water dat verschrikkelijk vervuild is met allerlei chemicalien. Dus die zou ik ook niet eten. Trouwens, op veel planten wordt mest gespoten, die planten eten dus ook stront. Misschien kun je die ook van je lijstje schrappen en gelijk maar even sterven.

De reden waarom veel moslims (jij toevallig ook??) geen varkensvlees 'mogen' eten is omdat het vroegah, voor de industriele revolutie, taboe was om vlees te eten van vleesetende dieren. Dit in verband met het hoge risico op allerlei parasieten en mogelijke ziektekiemen (roofdieren hebben nou eenmaal meer kans op het verkrijgen van deze parasieten omdat ze veel andere dieren eten en dus de kans vergroten). Sommige dingen in de koran en de bijbel zijn dus wel okee, als je het bekijkt vanuit een overlevingsoogpunt.

Het is tegenwoordig dus niet meer van toepassing en je kunt gewoon vlees eten van alle dieren die daarvoor gecultiveerd zijn.

Allah wordt echt niet boos, hoor, heeft ie mezelf verteld.

Nee, ben ik niet en je mag zelf sterven nerd. :o

Onn: 250 gram zalm

preisoep

2le3s7r.jpg

Terug
Naar boven