- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Rijst met kip, tilapia en garnalen.. enzouit de wokpan
![]()

Was ok echt lekkerWat een glans... fairydust ?
Nee, maar ziet er lekker uit !!
on topic: mijn muffins vanochtend gemaakt met aardbeienyoghurt (alweer een restje dat nodig op moest) en met wat maismeel ipv bloem (nog een restje)... Had toch even wat bakpoeder door gemoeten, want ze zijn een beetje compact (en bleek ook trouwens), maar toch eigenlijk stiekem best wel lekker....
en glanst welheel erg ja op de foto
!was idd ook zoiets ja!Ziet er lekker uit inderdaad, net paella.
Hier nog mijn pompoensoep en viskoekjes:
![]()
Kat erachter vond ze ook erg lekker![]()
Wat een glans... fairydust ?
Nee, maar ziet er lekker uit !!
on topic: mijn muffins vanochtend gemaakt met aardbeienyoghurt (alweer een restje dat nodig op moest) en met wat maismeel ipv bloem (nog een restje)... Had toch even wat bakpoeder door gemoeten, want ze zijn een beetje compact (en bleek ook trouwens), maar toch eigenlijk stiekem best wel lekker....
[Link niet meer beschikbaar]

Wazzup, kan jij me vertellen hoe je bieflappen het beste kunt bereiden? Ik heb al gegoogled maar ben verschillende antwoorden tegengekomen. Vorige keer heb ik het gebakt 2-3 minuten op hoog vuur maar dat werd verschrikkelijk taai...![]()
Op me potje biergist staat trouwens 3x per dag 3 tabletten, ik neem 4x per dag 8 tabletten.
Kan denk i kgeen kwaad toch een overdosis?