MuscleMeat

Wat eet je nu?

Tonijnburgers <3

:meal:Kapsalon:meal:

Magnum Almond als toetje

MagnumAlmond.jpg

120g havermout
100g diepvriesfruit (bosvruchtenmix)
30g whey
sojamelk
1 vit a-z

pasta + tonijn uit water, en wat groente erbij.

handje noten daarna

11w7wbs.jpg

Rijst met kip, tilapia en garnalen.. enzo:) uit de wokpan:)

ik ga straks mijn spaghettisaus maken
kzal er sebiet foto van posten.;)

11w7wbs.jpg

Rijst met kip, tilapia en garnalen.. enzo:) uit de wokpan:)

Wat een glans... fairydust ? :)

Nee, maar ziet er lekker uit !!

on topic: mijn muffins vanochtend gemaakt met aardbeienyoghurt (alweer een restje dat nodig op moest) en met wat maismeel ipv bloem (nog een restje)... Had toch even wat bakpoeder door gemoeten, want ze zijn een beetje compact (en bleek ook trouwens), maar toch eigenlijk stiekem best wel lekker....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pasta, 3 stukken kip en zelfgemaakte pinda saus

Ziet er lekker uit inderdaad, net paella.

Hier nog mijn pompoensoep en viskoekjes:

nx6fl0.jpg

Kat erachter vond ze ook erg lekker :D

on topic: mijn muffins vanochtend gemaakt met aardbeienyoghurt (alweer een restje dat nodig op moest) en met wat maismeel ipv bloem (nog een restje)... Had toch even wat bakpoeder door gemoeten, want ze zijn een beetje compact (en bleek ook trouwens), maar toch eigenlijk stiekem best wel lekker....
Was ok echt lekker:) en glanst welheel erg ja op de foto:o!

---------- Post toegevoegd Tue 6 Sep 2011 om 13:56 ----------

Ziet er lekker uit inderdaad, net paella.

Hier nog mijn pompoensoep en viskoekjes:

nx6fl0.jpg

Kat erachter vond ze ook erg lekker :D
was idd ook zoiets ja!

kip nomnonmnonmnonmnononm (hele)

[Link niet meer beschikbaar]

Wazzup, kan jij me vertellen hoe je bieflappen het beste kunt bereiden? Ik heb al gegoogled maar ben verschillende antwoorden tegengekomen. Vorige keer heb ik het gebakt 2-3 minuten op hoog vuur maar dat werd verschrikkelijk taai... :(

Wazzup, kan jij me vertellen hoe je bieflappen het beste kunt bereiden? Ik heb al gegoogled maar ben verschillende antwoorden tegengekomen. Vorige keer heb ik het gebakt 2-3 minuten op hoog vuur maar dat werd verschrikkelijk taai... :(

Gewoon op laag vuur langzaam laten garen, todat ze een egale kleur hebben en dan het vuur iets hoger zetten voor 2-3minuten tot buitenkant wat krokanter wordt. Dan is binnenkant nog zacht en de buitenkant wat harden hmmmm echt ****ing lekker.

1blik tonijn met curry ketchup
een whey shakie !
en een HEERLIJK stuk appeltaart

:meal:

2qi5ypu.jpg

rauw gehakt met volkorenbrood en pikkels.

Op me potje biergist staat trouwens 3x per dag 3 tabletten, ik neem 4x per dag 8 tabletten.

Kan denk i kgeen kwaad toch een overdosis?

Zit een vitamine B complex in, deze zijn oplosbaar in water.
Overtollige b vitamines pis je uit.

Maar is wel een extra belasting voor je lichaam om dat uit te scheiden.

die belasting lijkt me niet problematisch, biergist werkt niet als ik in mindere mate pak.

Ik moet biergist ook hoger doseren voor een merkbare werking, en leef nog steeds. Neem er zeker 20 per dag. (4x5). :p

Terug
Naar boven