AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Post workout meal:

n1ffie.jpg

Net een makreel en een appel op.

litertje melk, 2 eieren. Had niks anders in huis, en had nog wel zo'n zin in een bakkie kwark :(

*volkorenbrood met tonijn
*halve banaan
*sojapudding
*mengeling van noten en pitten

nog maar een salade gemaakt anders heb ik toch net te veel honger voor het slapen gaan.

k*t cut

Eten kreng :mad: , dit is helemaal niks! jij kan makkelijk groter worden. :D
en pleur je peuken weg, want je zal geen spijt krijgen!

hehe. eten gaat wa moeilijker de laatsten tijd, veel stress en ik word alles van eten een beetje beu. moet niet te snel gaan want ik krijg al cillulitis aan mijn zij.:eek::(

melkchocolade met tas chocomelk + grany

foei, niet te vet worden dan. Doe eens een keer gezond eten voor een week heheeheheh

foei, niet te vet worden dan. Doe eens een keer gezond eten voor een week heheeheheh

komt denkik door het vele eten, het snel bijkomen en
juist krachtraining doen en niks van cardio, geen andere sport en 0 lichaamsbeweging... ik kom amper mijn stoel uit. word dringend tijd voor wat beweging want over 2 a 3 maand had ik dat nog niet. heeft denkik ook wel te maken omdat ik vroeger geen gram vet had zelfs niet aan mijn onderbuik en geen lovehandels, nu heb ik daar wel tamelijk wa vet ( mss is mijn lichaam da niet gewoon) :-)
ik drink ook bijna geen water meer.

Laatst bewerkt:
250g kwark
130g mutant mass
honing
370g sojamelk

120g havermout
150g diepvriesfruit (tropical mix)
halve banaan
whey
sojamelk

heerlijk en lekker fris :p

Koekje (maar het is een veelkoren koekje, dus dat zit wel goed ;))

Cote d'or - Noir

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

recept is simpel: tagliatelli koken in kom doen geraspte kaas over doen en gekluts ei over gieten, goed roeren afkruiden en klaar. :D

+ have banaan en hand vol noten.

Terug
Naar boven