AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

zometeen 1,2kg tilapia, 1,2kg aardappels en 500gr broccoli

:meal:

lol corpaul ik weet dat je vaak te horen krijgt dat je egt huge maaltijden hebt maar wow 1,2k tilapia:O

ot: 2 bananen, blik tonijn glas water

Tonijnburgers <3 (blik tonijn en 2 eieren + wat broodkruimels)

1 komkommer 150g kip 200g broccoli 2 rijstwafels met pindakaas

tilapia was echt ****ing goor :roflol: vergeten hoe smerig die zooi is. ben gekapt bij 750gr en heb er ff een shake van 100gr r&p, 50gr whey, bosbessen, banaan en halve liter sojamelk van gemaakt :D

Biogarde Magere Kwark, 500gr.

ginger fried rice (maar dan met kip ipv ei)

4twsnb.jpg

http://smittenkitchen.com/2010/02/ginger-fried-rice/

Self made Lasagna, op basis van kip en spinazie :meal: (pre workoutmeal)

10qma34.jpg

Zo'n twee bordjes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: free
spaghetti bolagnese

Zo ff aardappelpuré gemixed met rijst en kip uit de tostieijzer nomnonmnonnmom wordt ook me pre-workout meal voor 20:15-20:30

100 gram rijst met 200 gram magere gehakt

spaghetti met ei uit de magnetron:D

Ik heb lasagna bladerdeeg gevonden in de supermarkt (op eierbasis, bevat nog 4gr vezels /100gr).

Je maakt het zoals je zelf wil natuurlijk, ik deed het met wat ik nog in huis had.
Kippefillet in kleine blokjes snijden, hetzelfde met rode - gele paprika, 3 teentjes look en een uitje. Heb de kippefillet mooi bruin gebakken in de wokpan en nadien paprika, ui en look bijgedaan.

De spinazie opwarmen op een licht vuurtje en daar heb ik 500ml tomatenpuree (zonder toegevoegde suikers) bij gedaan en afgekruid.

Tot zover allemaal clean food :p
Dan heb ik nog bechamelsaus gemaakt, boter + bloem en warm water met een blokje kippenbouillon erin, nog wat afkruiden met peper en nootmuskaat.

Vervolgens mijn ovenschotel ingesmeerd met olijfolie (met keukenrol is dat erg gemakkelijk) en laagjes beginnen maken.

Wanneer de ovenschotel vol is bovenaan een goede laag geraspte emmentaler en voor 20-25min in de oven op hete lucht 200°.

Thanks, is proberen binnenkort:).

net op: 600gr tartaar, 5 eieren, gebakken champignons en uien en 250gr tomaat
was nice :meal:

Terug
Naar boven