MuscleMeat

Wat eet je nu?

Rauwe andijvie stamppot met eitjes, uitjes, kaas en magere spekjes. Gore rookworst moet ik echt niet ;)

Klinkt goed! Maar het klinkt meer als een avondmaaltijd / diner. Het meest rare vindt ik niet de maaltijd, maar de tijd waarop je hem nuttigt. :p

Klinkt goed! Maar het klinkt meer als een avondmaaltijd / diner. Het meest rare vindt ik niet de maaltijd, maar de tijd waarop je hem nuttigt. :p

Ik eet altijd m'n avond eten in de middag :cool: rond "etenstijd" zit ik in de sportschool en kom pas rond 20:00 thuis...

Ze houd niet van sappige worstjes :(

Ik eet altijd m'n avond eten in de middag :cool: rond "etenstijd" zit ik in de sportschool en kom pas rond 20:00 thuis...

Ach so! Helemaal duidelijk. ;)
Vroeger was het normaal om 's middags warm te eten, en het gebeurt nog wel! Maar wat eet je 's avonds dan? Ook weer warm denk ik? Ik ga straks aan de macaroni bolognese. Als ik het niet vergeet maak ik foto's. :D

Ace, hou jij van een sappig worstje?

Ach so! Helemaal duidelijk. ;)
Vroeger was het normaal om 's middags warm te eten, en het gebeurt nog wel! Maar wat eet je 's avonds dan? Ook weer warm denk ik? Ik ga straks aan de macaroni bolognese. Als ik het niet vergeet maak ik foto's. :D

Nee na het sporten een shake, gekookte eitjes en voor het slapen wat kwark. Maar ja als ik echt honger heb dan eet ik gerust nog een keer warm ;)

---------- Post toegevoegd Sun 25 Sep 2011 om 16:46 ----------

Ze houd niet van sappige worstjes :(

Ik vind er niks sappigs aan, snap niet hoe mensen zo'n goor misselijkmakend ding op kunnen eten ;) Geef mij maar een minder bewerkt stuk vlees dat ook een stuk minder vet is :cool:

Touché. :D

Bij een sappig worstje moet je altijd doorzetten naar de sappige inhoud ervan :)

(nohomo)

volkorenbroodjes met jonge kaas en sojachocomelk en beetje honing.

zondag standaard eten: Friet, frikandel en kipkorn \o/

Het gaat vandaag friet/patat en een berenklauw met satesaus worden! Hell yeah!

Terug
Naar boven