MuscleMeat

Wat eet je nu?

Vandaag weer beginnen met magere kwark!!

Ik wou zo pak magere kwark (literpak) halen, maar blijkt magere yoghurt te zijn. Kan iemand mij ff vertellen of er nu veel verschil zit in magere kwark/yoghurt omdat er 1000 soorten magere yoghurt zijn en maar enkele kwark soorten (moest nog zelfs zoeken voor de magere variant).

Yoghurt is bende, kwark is baas.

yoghurt heeft toch veel meer suikers dan kwark .. daar zit het verschil toch in ?

Idd, shitload aan suikers en volgens mij een stuk minder eiwitzen.

Lidl 7 gr eiwit

nee c1000 allemaal overgekocht door AH

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 23:31 ----------

Oke die kwark is echt BRRR VIES, heb 100-150ml op

voedingswaarde uit me hoofd per 100ml:

kcal 48
eiwit 9,5
suikers 2,5

iemand ff beoordelen, goed/slecht. Was wel enorm bitter/zuur dus gooi er de volgende een kein beetje canderel suiker bij dan maar beta....

@ hierboven, was trouwens van melka

magere milde kwark

Ranzige caseine shake die niet mengt. Eerlijk als ik uit huis was en genoeg geld zou hebbn voor eten zou ik nu buffer zijn :(

Magere kwark met whey. jummie!

In Duitsland had ik ooit een magere kwark met 13,3 gram eiwitten per 100 gram. Per bakje dus zo'n 66 gram eiwitten, echt brutaal. Wel lekker! Als ik weer eens in Duitsland ben haal ik die weer. :D

Ranzige caseine shake die niet mengt. Eerlijk als ik uit huis was en genoeg geld zou hebbn voor eten zou ik nu buffer zijn :(

en je hebt wel geld om te juicen....

hmmmmm iets klopt er niet brah

OT:

4sneeën negerbrood, alweer naar bakker geweest en zelfde brood gekocht maar naam alweeer vergeten. met daarop ieder 4 plakjes kalkoenfilet en als afsluiter 2 gekookte eiwitten

Brinta + halfvolle melk + whey :)

Terug
Naar boven