Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tartaar versta jij waarschijnlijk onder rundsvlees?
Tartaar is een saus op basis van mayo.
Ik had dus verse mayo gemaakt, met wat augurkjes, een hard gekookt eitje, verse peterselie en wat peper er door.
Pladijs is inderdaad vis, het is net het seizoen, bekroond tot vis van het jaar:
schol = gezondheid wensen als je drinktrare nl'ers toch met hun verbuigingen van mooie woorden
![]()

Voortaan verplicht Nederlands ondertitelen die onzin.
Onder tartaar versta ik (en de rest van de Nederlandse bevolking) inderdaad mager rundvlees. Ennuh.. schol iemand gezondheid wensen? Nooit van gehoord. Ik hou echt van Vlaanderen, ik zou er zo naartoe emigreren, maar de taal moet ik nog wel een beetje aan wennen.![]()

Voor jullie doodnormaal, maar een meisje met een Vlaams accent vindt ik echt kei schattig, daar ga ik voor op mijn knieën. Het klinkt zo lief en onschuldig.![]()
![]()
Voor jullie doodnormaal, maar een meisje met een Vlaams accent vindt ik echt kei schattig, daar ga ik voor op mijn knieën. Het klinkt zo lief en onschuldig.![]()
![]()
![]()

![]()

cheat day,
Bacon burger, Chicken burger, mexicano en ras patat oorlog! Nomnomnomnon