Fitness Seller

Wat eet je nu?

omfgggggggggggggg me moeder had hele schaal emt cakejes en shit gemaakt toen ik beneden me kwark kwam halen.
Niets van gepakt, I am proud.

oke 2e poging voor de thee, gvd om de 30min braken en als ik klaar ben heb ik een feel-good gevoel waar ik nu inzit dus ff snel thee naar binnen gieten en om 9uur weer uitkosten lol

Rijst wtf? Oké een kater na een zware nacht uit... Maar heel de dag kotsen tot 's avonds? wtf heb jij allemaal gedaan man

De reactie die ik kreeg van mijn mattie rijst:

teveel, had geen red label moeten pakken voordat ik ging, zeker 2 volle glazen pure red label lol. Daarna voor een fortuin aan mixdrankjes gekregen... zo maar eens thee proberen te drinken lol

net een peer op, zal zo updaten waneer hij erweer uitligt

nu kopje thee en crackers ben benieuwd

rijst aant cutten?

Best wel triest dit:roflol:

Net een stukje van m'n havermout-whey-rozijnen koek gegeten... was best lekker, maar wel beetje droog!

recept:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/havermout-eieren-snack-cranberry-bite-289306/

Ik had hem wel een beetje veranderd..
2 hele eieren + 2 ei-eiwitten ipv 5 eieren
20 gr pindakaas.. is geloof ik niet een hele lepel
20 gr rozijnen in de blender, en 10 gr rozijnen in de schaal daarna

Jullie moeten het eens proberen.. maar wel het normale recept gebruiken als je toch niet hoeft te cutten of aan het bulken bent. :p

Ongeveer 770 kcal
E 51,8

K 39,6
V 28,2

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

200 kcal aan sardientjes

Lekker Sannne, die maaltijden van jouw; je mag ook welleens een week bij mij komen wonen en koken voor mij.

• Like
Waarderingen: Syss
Jij kan toch niets eten Rijst heheheheheh

Me thee zit al bijna 2 uur binnen dus als ik vannacht heb geslapen ben ik weer de oude.

En de peer?

strax casseine pudding maken

ja die peer ook + crackers, durf nu alleen geen paracetamol te pakken omdat het al niet goed aanvoelt. Maar so far so good. Het is ver vertieft koud damn zit hier met dikke deken + dikke trui en in me onderbroek te blauwbekken

van die hazelnoten in chocola, chocolade pudding, kitkat en nog wat energiedrank. Maybe dalijk nog wat olijfolie.

3 liter melk op.
1350 kcal.

Hmmmm, za te denken om gevulde stoofpeertjes met whey saus te maken voor ontbijt

Terug
Naar boven