Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb net 5 rauwe eieren gedronken, drink nu 150ml olijfolie en voor carbs 75 gram van die zure snoepjes.

en dat doe je omdat de biologische waarde van rauwe eieren slechts 51 is terwijl deze bijna 100 is als ze gekookt zijn? of omdat je salmonella wilt?![]()
ik heb net 5 rauwe eieren gedronken, drink nu 150ml olijfolie en voor carbs 75 gram van die zure snoepjes.
en dat doe je omdat de biologische waarde van rauwe eieren slechts 51 is terwijl deze bijna 100 is als ze gekookt zijn? of omdat je salmonella wilt?![]()
think it's important to state the purpose of the vinegar. It's added to denature the proteins in the egg, making them easier to absorb. This is especially necessary because eggs contain the protein avidin, which is a powerful antinutrient and can cause biotin deficiency.
Thumbs up so people know.
Mijn overheerlijke havermout-eieren-snacks met een cranberry bite.
Lees onderstaande tekst alsof het wordt voorgelezen door een zwoele zware radiostem
Noem het een ideaal tussendoortje.
Noem het een gezonde volledige maaltijd.
Noem het een eiwit-reep met hoogwaardige eiwitten.
Noem het een makkelijke manier om 5 eieren binnen te krijgen.
Noem het gewoon... lekker!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
pangasiusfilet met puree en 3 soorten peperroomsaus.
http://www.hln.be/hln/nl/6276/Overb...heid-over-de-wondervis-uit-het-vriesvak.dhtml
Just saying.
Misschien ietwat overdreven, maar ik kies toch liever voor een stukje zalm of dergelijke.

After-training:
Dikke Protien shake; me emmer ff leeggemaakt zaten nog iets van 2 scoops in ofzo. Daarna 2 bananen voor de high carbs
Mijn overheerlijke havermout-eieren-snacks met een cranberry bite.
Lees onderstaande tekst alsof het wordt voorgelezen door een zwoele zware radiostem
Noem het een ideaal tussendoortje.
Noem het een gezonde volledige maaltijd.
Noem het een eiwit-reep met hoogwaardige eiwitten.
Noem het een makkelijke manier om 5 eieren binnen te krijgen.
Noem het gewoon... lekker!
http://i54.tinypic.com/dcg785.jpg[/IG][/QUOTE]
recept?
[quote="Obee, post: 6218299"]Doner kipshoarma, stoute ik[/QUOTE]
waarom stout? als het in je schema past.. geen probleem dan lijk me toch:)