- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
salade met vlinderpasta en kippenblokjes en cocktailsaus
![]()
Banaantje met kipsalade ( radijs en tauge als zijnde groente ) en dikke ellende ze serveren geen gebakken eieren meer hier!alleen gekookte maarja dat vind ik echt niet te kanen...

Al gedaan en de kok komt straks( na veel aandringen en met ze het mag eigenlijk niet van ze chef, terwijl ik al 6 maanden daar elke dag kom :S ) met 4 eitjes ( alleen eiwit ) maartoch normaal heb ik er 6-8 en zonder dit gezeikbegin daar dan al maar is op de tafel te bonken en stel een dreigende staking voor als ze niet snel nog eieren bakken![]()
![]()
geen eieren, waar gaan we heen in deze maatschappij
toch maareens gaan kijken naar ander werk want dit werk begint ook ze charmes te verliezen...Al gedaan en de kok komt straks( na veel aandringen en met ze het mag eigenlijk niet van ze chef, terwijl ik al 6 maanden daar elke dag kom :S ) met 4 eitjes ( alleen eiwit ) maartoch normaal heb ik er 6-8 en zonder dit gezeikgeen eieren, waar gaan we heen in deze maatschappij
toch maareens gaan kijken naar ander werk want dit werk begint ook ze charmes te verliezen...
Tis helaas per ingang van 1-1-2012 hoor ik net WTFja ge zult wel zien waar het op uitdraaid straks! succes

300 gr havermout
500 ml melk
300 gr spinazie
260 gr tonijn
5 hele eieren gebakken in olijfolie
Me maag fuaa![]()
salade met vlinderpasta en kippenblokjes en cocktailsaus
![]()
Zoveel voedingsstoffen neemt je lichaam toch niet op in 1 maaltijd? Beetje overkill?

idd, dacht dat je lichaam alles op neemt ongeacht de hoeveelheid maar ik kan fout zitten.