- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 121kg
- Vetpercentage
- 11%
Goed bezig meid maar 1 vraag.Wat is een mineola dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mix tussen sinaasappel en citroen.Jummie!Goed bezig meid maar 1 vraag.Wat is een mineola dan?

Je hebt gelijk.. Hoe kom ik dan op combi sinaasappel/citroen? Heel vaag.. Ik heb ze 5 jaar geleden ofzo voor het eerst gekocht, toen heeft iemand het uitgelegd, blijkbaar heb ik het verkeerd opgeslagenVolgensmij is het een kruising tussen een mandarijn en een grapefruit. Het is iig lekkerder dan een sinaasappel![]()

Lekker! Ik heb ooit eens spinaziesoep gemaakt. Was heerlijk.. Op het zand na.
Gatver.. Ik had het 20x gewassen maar er bleef zand in zitten. Bah.

Je hebt gelijk.. Hoe kom ik dan op combi sinaasappel/citroen? Heel vaag.. Ik heb ze 5 jaar geleden ofzo voor het eerst gekocht, toen heeft iemand het uitgelegd, blijkbaar heb ik het verkeerd opgeslagen![]()
.3 pakjes yumyum noodles (shrimp) + 2 pakjes jumbo garnalen.

haha die noodles zijn kapot lekker....Super Noodles zijn ook lekker
maar bij de waardes staat dat het best veel vet heeft, hoedan
wel jammer![]()
Ja is voorral de kruiden/saus, Het is ook meer een junk meal voor me. Woensdag doe ik altijd cardio + buikspieren, Met die training verbrand ik een goede 1100kcal dus dan kan ik het hebben in de bulk hehe.

1100 kcal verbranden met cardio?? Je bedoelt zeker Training + Cardio, dan kan t wel. Of doe je 2 uur cardio![]()