MuscleMeat

Wat eet je nu?

LqQLl.jpg

125 Rijst
200 kip

Volgensmij is het een kruising tussen een mandarijn en een grapefruit. Het is iig lekkerder dan een sinaasappel :)
Je hebt gelijk.. Hoe kom ik dan op combi sinaasappel/citroen? Heel vaag.. Ik heb ze 5 jaar geleden ofzo voor het eerst gekocht, toen heeft iemand het uitgelegd, blijkbaar heb ik het verkeerd opgeslagen :cool:

Lekker! Ik heb ooit eens spinaziesoep gemaakt. Was heerlijk.. Op het zand na. :D
Gatver.. Ik had het 20x gewassen maar er bleef zand in zitten. Bah.

Gewoon geen verse spinazie gebruiken maar van die diepvries blokjes !

Verse spinazie gebruik ik alleen voor salades :p

Een banaan 20minuten later gevolgd door: 200 gram kip, 200 gram rijst, 4 eieren, een hele prei en een shitload aan sambal.

BAM!
Breakfast of champions :D

Je hebt gelijk.. Hoe kom ik dan op combi sinaasappel/citroen? Heel vaag.. Ik heb ze 5 jaar geleden ofzo voor het eerst gekocht, toen heeft iemand het uitgelegd, blijkbaar heb ik het verkeerd opgeslagen :cool:

Ja ik hoor wel vaker dingen, zoals mandarijn/sinaasappel combi. Deze had ik nog niet eerder gelezen :D.

3 pakjes yumyum noodles (shrimp) + 2 pakjes jumbo garnalen.

Op dit moment 8 eitjes waarvan 5 zonder dooier en 4 sneetjes bruin brood

Hutspot met 2 gekookte eitjes.

haha die noodles zijn kapot lekker....Super Noodles zijn ook lekker

maar bij de waardes staat dat het best veel vet heeft, hoedan:eek:

wel jammer:cool:

Ja is voorral de kruiden/saus, Het is ook meer een junk meal voor me. Woensdag doe ik altijd cardio + buikspieren, Met die training verbrand ik een goede 1100kcal dus dan kan ik het hebben in de bulk hehe.

Ja is voorral de kruiden/saus, Het is ook meer een junk meal voor me. Woensdag doe ik altijd cardio + buikspieren, Met die training verbrand ik een goede 1100kcal dus dan kan ik het hebben in de bulk hehe.

1100 kcal verbranden met cardio?? Je bedoelt zeker Training + Cardio, dan kan t wel. Of doe je 2 uur cardio:haar:

Wat kabeljauw met petatjes en spinazie!

Soepje

4j00gx.jpg

lmH1z.jpg

Prachtig toch, zo'n keuken op je werk :)

Post workout: 500gr kwark, 1 granaatappel, 1 koffie, 1 glas chocomelk, helft van chocoladekoek.

Terug
Naar boven