MuscleMeat

Wat eet je nu?

havevermout 100g
diepvriesfruit tropical mix 200g
melkchocolade 25g
whey aarbei 30g
melk 400g
notenolie
honing

alles in de blender:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 15:19 ----------

Post workout: 500gr kwark, 1 granaatappel, 1 koffie, 1 glas chocomelk, helft van chocoladekoek.

dit lijkt me niet echt een goede maaltijd voor het trainen.

Je hebt geen 'snelle' eiwitten nodig na het trainen.

Beide

The amino acids in a fast protein like whey enter the bloodstream relatively fast – unlike the amino acids in meat, boiled egg and casein. Fast proteins are best taken just after a workout. The more amino acids the muscles get after – and during – a strength workout, the faster they grow.

You’d do better to consume both a fast and a slow protein immediately after a training session.

http://www.ergo-log.com/milkprotein.html

Beide

The amino acids in a fast protein like whey enter the bloodstream relatively fast – unlike the amino acids in meat, boiled egg and casein. Fast proteins are best taken just after a workout. The more amino acids the muscles get after – and during – a strength workout, the faster they grow.

You’d do better to consume both a fast and a slow protein immediately after a training session.

hier ben ik het eens mee ;)

200gr cottage cheese

Beide

Haha en dan bij de ads op die site een fast matrix protein blend van Berry de Mey Nutrition. Ja niet gek dat het dan wordt aanbevolen..

Uit mijn hoofd duurt het met whey proteine ook pas 2 uur voor het daadwerkelijk wordt opgenomen. Al dat snelle en langzame eiwitten gelul, denk je nou echt dat je verschil merkt of ziet als je in plaats van je snelle eiwitten shake, een paar eieren neemt? Het verschil is misschien 0,000000000001%. Maar goed, als jij er blij van wordt.

Haha en dan bij de ads op die site een fast matrix protein blend van Berry de Mey Nutrition. Ja niet gek dat het dan wordt aanbevolen..

Uit mijn hoofd duurt het met whey proteine ook pas 2 uur voor het daadwerkelijk wordt opgenomen. Al dat snelle en langzame eiwitten gelul, denk je nou echt dat je verschil merkt of ziet als je in plaats van je snelle eiwitten shake, een paar eieren neemt? Het verschil is misschien 0,000000000001%. Maar goed, als jij er blij van wordt.

Jij zal het wel beter weten, goede onderbouwing ook. Bedankt.

Het feit is dat jij ongelijk had, nuja daar word ik blij van :).

P.s als jij die website niet kent, stop je maar best met de betweter uit te hangen.

spaghetti, rundergehakt, verschillende groentes

Zoiets :D.

Post workout.

aja dat is ook waar maar het trekt dan nog op niks :p
je hebt snelle eiwitten nodig na het trainen maar zeker geen trage en je eet beter een volwaardige maaltijd ook.
Zowel voor als na de training is dit een prima maaltijd.

nee ? s'morgens en voor het trainen en na het trainen heb je toch snelle eiwitten nodig ( de andere maaltijden overdag ook) en voor het slapen gaan toch enkel trage.
Het wordt tijd dat je je wat inleest in de hedendaagse onderzoeken en niet die shit van 30 jaar geleden blindelings naleeft ;).

shenigans, nog steeds op 6%?

Dan werkt het, lekker belangrijk wat er wel of niet wetenschappelijk aangetoond is.

Hier linzen, aardappel en gegrild tartaartje, jum!

150gram zoute pinda's.... en een liter magere UVT-houdbare melk...

Post workout: 500gr kwark, 1 granaatappel, 1 koffie, 1 glas chocomelk, helft van chocoladekoek.
Prima maaltijd :)
Je hebt geen 'snelle' eiwitten nodig na het trainen.
Klopt
Beide

Klopt ook, alleen jammer van de dubieuze onderbouwing.

Het wordt tijd dat je je wat inleest in de hedendaagse onderzoeken en niet die shit van 30 jaar geleden blindelings naleeft ;).

En die onderzoeken wijzen uit dat eiwitsynthese is het hoogst is wanneer whey en casseine tegelijkertijd worden geconsumeerd :D

havevermout 100g
diepvriesfruit tropical mix 200g
melkchocolade 25g
whey aarbei 30g
melk 400g
notenolie
honing

alles in de blender:)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 15:19 ----------

Ik zou de honing laten. Teveel suikers.

Terug
Naar boven