- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Ligt het aan mij of cheat jij best veel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt het aan mij of cheat jij best veel?
voedingswaarde van die salade is niet echt slecht + had geen ander eten bij me en die salade is gewoon lekker

dit in zekere zin ook. ook al heb ik me hierin niet echt verdiept past de voedingswaarde van de salade wel binnen me voedingsschema
Ovenfrietjes, tsja, zonde van het geld zou ik zeggen. Is zeker beter te besteden, tenzij geld geen probleem is uiteraard,
Nice pasta cheatmeal hierboven trouwens.
Ja, en door mij ookIk dacht dat 1kg ovenfriet 1,50eu kostte, vrij goedkoop dus.
Gaat meer om transvetten en gehard palmvet gedeelte, of dat nog steeds zo is. Transvetten worden namelijk nu verafschuwd door de maatschappij.
. Ovenfrietjes, tsja, zonde van het geld zou ik zeggen. Is zeker beter te besteden, tenzij geld geen probleem is uiteraard,
Nice pasta cheatmeal hierboven trouwens.
)Klopt man. Mensen in mijn wijde omgeving kennen het eigenlijk niet. Ik maakte in vroegere tijden altijd (per ongeluk) een variant op de sloppy joe: gehakt lichtjes bakken en fijnrullen, wat tomatensaus erdoorheen met uitjes, peper, beetje mosterd, water, vervolgens laten sudderen en tussen een broodje kwakken. Broodje eet ik nu echter niet meer.