XXL Nutrition

Wat eet je nu?

tonijn / penne / sla / whey + haver

Ligt het aan mij of cheat jij best veel?
voedingswaarde van die salade is niet echt slecht + had geen ander eten bij me en die salade is gewoon lekker :D

en ja ik bulk toch dus cheatten boeit me niet , beter teveel dan te weinig :D

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 13:12 ----------

dit in zekere zin ook. ook al heb ik me hierin niet echt verdiept past de voedingswaarde van de salade wel binnen me voedingsschema

300ml melk
Schep whey
100 gram havermout
3 gekookte eieren

Post workout

Blikje tonijn... Mijn kat doet helemaal wild! hahah :D

Post-workout meal:

- 125 gr zilvervliesrijst
- 155 gr tonijn (= 1blok)
- 175 kg kipfilet
- 1 ei
- gigantische berg sperziebonen/spruiten/paprika
- halve kilo aardbeien

Nog één maaltijd te gaan: 500 gr aardappelen / 500 gr kwark met 10 gr cacao / 500 gr aardbeien.

IF btw :)

Zoete aardappel,
2 tartaartjes
brocolli
:D

Hier mijn post workout meal van gisteren en van vandaag:

2i0yddi.jpg

2ep24rc.jpg

Ovenfrietjes, tsja, zonde van het geld zou ik zeggen. Is zeker beter te besteden, tenzij geld geen probleem is uiteraard,

Nice pasta cheatmeal hierboven trouwens.

Ovenfrietjes, tsja, zonde van het geld zou ik zeggen. Is zeker beter te besteden, tenzij geld geen probleem is uiteraard,

Ik dacht dat 1kg ovenfriet 1,50eu kostte, vrij goedkoop dus.
Gaat meer om transvetten en gehard palmvet gedeelte, of dat nog steeds zo is. Transvetten worden namelijk nu verafschuwd door de maatschappij.

Ik dacht dat 1kg ovenfriet 1,50eu kostte, vrij goedkoop dus.
Gaat meer om transvetten en gehard palmvet gedeelte, of dat nog steeds zo is. Transvetten worden namelijk nu verafschuwd door de maatschappij.
Ja, en door mij ook:p.

Volgens mij is de regel dat wanneer er in 100 gram, van een bepaald product, minder dan 1 gram transvet zit dit niet aangegeven hoeft te worden op de verpakking. Gehard palmolie wordt wel altijd aangegeven.

1kg voor 1,50 is inderdaad erg weinig, en aardappel opzich is een goede carbsource.

Kip, rijst en nasi groente pakket .. met daarbij bami kruiden 5 maaltijden :)

Ik vind pasta nou niet echt een cheatmeal... eet het zeker 5x per week. Beschouw het toch echt als een gezonde maaltijd . (maargoed ik weet natuurlijk niet hoe extreem jij met deze sport bezig bent :D)

Ben niet extreem met de sport bezig. Ben wel extreem bezig met het niet eten van pasta's en dergelijken, met zeer goed resultaat.

Klopt man. Mensen in mijn wijde omgeving kennen het eigenlijk niet. Ik maakte in vroegere tijden altijd (per ongeluk) een variant op de sloppy joe: gehakt lichtjes bakken en fijnrullen, wat tomatensaus erdoorheen met uitjes, peper, beetje mosterd, water, vervolgens laten sudderen en tussen een broodje kwakken. Broodje eet ik nu echter niet meer.

Dat klinkt goed gast, ik ga het ook eens zo maken

300 gram kip
100 gram rijst
Woksausje

15 gr gemengede noten (para, wal, amandelen)
0,5 L karnemelk
1 zwarte nespresso

Terug
Naar boven