Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

laatste 2 trainingsdagen 1kg rijst per dag op!
500gr ongekookte rijst is wel te doen hoor, moet je alleen lege maag hebben en verder geen sausjes ofzo... Of het leuk is, ik doe het liever niet![]()
Effe serieus, waarom weeg je gekookt?
Gooi je dan op goed geluk wat in de pan en dan maar kijken hoeveel het is? En meeste voedingswaarde zijn toch ook op ongekookte gewicht?
Ik woog eerst altijd ongekookt gewicht van 150gram. 150gram ongekookt wordt ongeveer 350gram gekookt. Als ik dat weet ga ik toch niet iedere keer ongekookt afwegen? Zeker aangezien ik meteen rijst wil koken voor meerdere maaltijden, is gekookt gewicht afwegen voor mij makkelijker.
Ik vind juist makkelijker, tenzij je per maaltijd verschillende doseringen wilt gebruiken
spinazie
rijst
250 g kipfilet
doner kebab sauce 10 kcal per eetlepel, ik wil wel een goeie bbq sauce vinden![]()
Welke saus gebruik je?Yup, is uiteraard gekookt gewicht. Zit nu ook op een 1kilo rijst in twee maaltijden, na de training nog één portier van 350gram erbij.
---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 17:43 ----------
Zonder saus krijg ik dat niet weg hoor..
Champignonsoep zonder champignons...
[Link niet meer beschikbaar]