Fitness Seller

Wat eet je nu?

Wat een maaltijd :roflol:

high five maffiabaas we hebben zelfde kwark

---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 22:01 ----------

zou trouwens niet de moeite nemen om 200gr kipfilet te maken als ik maar 250 gram kwark eet.

Eet dan 750 gram kwark en geen kip, scheelt een hoop moeite.

in b4 phags die huilen over dierlijke eiwitten en gevarieerd voedsel

high five maffiabaas we hebben zelfde kwark

---------- Post toegevoegd Mon 17 Sep 2012 om 22:01 ----------

zou trouwens niet de moeite nemen om 200gr kipfilet te maken als ik maar 250 gram kwark eet.

Eet dan 500 gram kwark en geen kip, scheelt een hoop moeite.

in b4 phags die huilen over dierlijke eiwitten en gevarieerd voedsel
De 500 gram kwark eet ik om 24.00 samen met 30 gram pindakaas. Beetje kip is ook wel lekker samen met de mosseltjes. In ieder geval geen onnodige koolhydraten meer. Die zitten als laatste in de Post workout maaltijd.

De 500 gram kwark eet ik om 24.00 samen met 30 gram pindakaas. Beetje kip is ook wel lekker samen met de mosseltjes. In ieder geval geen onnodige koolhydraten meer. Die zitten als laatste in de Post workout maaltijd.

Omdat je vindt dat je je carbs elders op de dag beter kan gebruiken dan?
Verhaaltje dat carbs voor het slapen gaan slecht is is al lang achterhaald.

OT : 220gram kipfilet , 15 gram tartaar en daarna nog witloof in hespenrolletjes ( 374kcal ) van de aldi :).

Omdat je vindt dat je je carbs elders op de dag beter kan gebruiken dan?
Verhaaltje dat carbs voor het slapen gaan slecht is is al lang achterhaald.

OT : 220gram kipfilet , 15 gram tartaar en daarna nog witloof in hespenrolletjes ( 374kcal ) van de aldi :).
Ja omdat ik ze liever elders op de dag nuttig. Al die carbs voor het slapen laten mij heel de nacht schijten vandaar haha.

8 eieren, waarvan 3 hele
En nog een paar toasts met kipfilet erachter aan.

Ok
Gefeliciteerd nog.

een hele grote lading havermout+melk.

2egh63d.jpg

500gram tortellini, halve zak geraspte kaas met heinz pasta saus en 3 tartaartjes (300gram ongeveer).

500gr mexicaanse burritos bam 1500kcal binnen

431gram kip (rauw gewogen) met tartaarsaus en 200gram broccoli met cocktail, omnomnom :D.

Ik ben aan luchthappen nu, smaakt goed jonguh ;)

400 gram koolvis
250 gram rijst

ik zag eens een vid waar iemand met havermout en nog paar dingen pannekoeken maakte, iemand die link ervan heeft?

1 maal grote wassalon

Terug
Naar boven