Fitness Seller

Wat eet je nu?

Net 3 zachtgekookte eitjes op, nu een bak tonijnsalade en 2 toast met lekkere vette klodders mayonaise, olijfolie en balsamico azijn omnomnomnomnom :)

500 gram kwark met 4 scoops whey en kiwi en banaan er door.

2 bruine bollen met een plakje magere kaas.

Nu weer koffie

Wtf, 500gr kwark en 4 scheppen whey? Das iets van 120-130gr eiwitten in 1 maaltijd? Overkill?

Lekkerbekje en boterham met pindakaas.

Dit was mijn pre-workout cakeje (en mijn post-workout cakeje trouwens :))

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zojuist 2 wraps met 200 gram kip en een rode paprika.

Net 200 gram kip met 100 gram rijst en 3 eiwitten gemaakt voor vanavond, samen met 4 boterhammen 100 gram kipfilet en 500 gram kwark. Weekendtas pakken voor naar het werk :D.

@Wazzzup, ziet er lekker uit, lekker stevig maar niet te droog, brownie omnomnomnomnom.

Volkoren nasi met kip

Ehm...

62 gram brownie-meel (restje), 75 gram havermout, aangevuld tot 150 gram met gewone bloem.
150 gram limoen-drinkyoghurt (over datum dus g/f hoeft het niet meer, dan maar opmaken)
scheutje citroensap
gewelde rozijnen
bakpoeder, baksoda
2 theelepels rabarber-ananas jam (ook al over datum.. ik ben het restjes monster ;))
en 1 ei (het eigeel door het beslag, het eiwit eerst stijfkloppen en dan erdoor heen spatelen)

25' @ 200 C

Een variatie op http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/vetvrije-muffins-292842/ maar dan in een paar kleine cakevormpjes in plaats van muffin vormpjes (minder gedoe).

@Wazzzup, ziet er lekker uit, lekker stevig maar niet te droog, brownie omnomnomnomnom.

Heerlijk luchtig ! en waanzinnig lekker ! (en low fat dus ideaal voor post workout snack naast wat boterhammen met kipfilet en wat met surimi)

Heerlijk luchtig ! en waanzinnig lekker ! (en low fat dus ideaal voor post workout snack naast wat boterhammen met kipfilet en wat met surimi)

Ben wel benieuwd naar jou onderbouwing over het low-fat eten na de training. Brand maar los.. :D

140 gram rijst (gekookt)
100 gram tonijn in olijfolie

Sterremunt theetje

Vraag me af hoeveel mensen de recepten van wazzup daadwerkelijk ook uitproberen

Boterham
mayo
Sla
Tomaat
Ham
Kalkoenfilet
Kaas
Mayo
Boterham
mayo
Sla
Tomaat
Ham
Kalkoenfilet
Kaas
Mayo
Boterham
mayo
Sla
Tomaat
Ham
Kalkoenfilet
Kaas
Mayo
Boterham

Op elkaar gestapelt, lekker :D En idd, 2x mayo. op beide kanten van de boterham.

carbs rule ? ;) (en vet vertraagd alleen maar en wordt opgeslagen)

Dit staat best haaks op jou IFYM theorie, of was jij dat niet?
Vet vertraagd, zeker waar, maar wordt opgeslagen? Natuurlijk niet per definitie. En waarom een snelle opnamen van voedingsstoffen na het trainen? Ik neem aan dat je vóór het trainen ook nog voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt die ook na je training nog aanwezig zijn.
Carbs rule, totally agreed.. ;)

300 gr panga, 300 gr rijst, 150 gr tomatenpuree, 5 ananasringen en wat chocomel

Dit staat best haaks op jou IFYM theorie, of was jij dat niet?
Vet vertraagd, zeker waar, maar wordt opgeslagen? Natuurlijk niet per definitie.

niet per definitie, maar wel als je een shitload aan carbs na je training neemt.. als je dan veel vet erbij neemt wordt dat vet veel te gemakkelijk opgeslagen.

En waarom een snelle opnamen van voedingsstoffen na het trainen? Ik neem aan dat je vóór het trainen ook nog voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt die ook na je training nog aanwezig zijn.

een beetje. Ik eet niet zo heel veel voor een training. Dat ligt me maar zwaar op de maag (nu train ik ook amper, dus zoveel heb ik ook niet nodig ;))

Carbs rule, totally agreed.. ;)

:D ( http://www.ergogenics.org/32.html )

Boterham
mayo
Sla
Tomaat
Ham
Kalkoenfilet
Kaas
Mayo
Boterham
mayo
Sla
Tomaat
Ham
Kalkoenfilet
Kaas
Mayo
Boterham
mayo
Sla
Tomaat
Ham
Kalkoenfilet
Kaas
Mayo
Boterham

Op elkaar gestapelt, lekker :D En idd, 2x mayo. op beide kanten van de boterham.

Mountain 'o Sandwich!

4 x boterham kipfilet :lick:

niet per definitie, maar wel als je een shitload aan carbs na je training neemt.. als je dan veel vet erbij neemt wordt dat vet veel te gemakkelijk opgeslagen.

De insulinepiek en hoeveelheid vetzuren in je bloed pieken niet tegelijk, dus in theorie is dat dat effect te verwaarlozen. In de praktijk bevatten de meeste maaltijden ook relatief veel carbs en ook een behoorlijke hoeveelheid vet. In ieder geval de gemiddelde avondmaaltijd. :)

Alles is maar relatief natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven