Die overdreven mcdonalds shit geloof ik altijd geen reet van.
COME @ ME!!11!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die overdreven mcdonalds shit geloof ik altijd geen reet van.
Heb je srs die pic gemaakt? alleen die hamburgers zijn al 2000 kcal
Ik hou zeker van junken maar als je zoiets neemt wil je express dik worden imo dat is al 3000 kcal ~~ man en dan moet je nog de proteins hebben per lichaamsgewicht en wat groente voor de vitamines brb dirty bulk
Heb je srs die pic gemaakt? alleen die hamburgers zijn al 2000 kcal

maw, koud kip nuggets en hamburgers zijn goor man ookal warm je het op en zoveel protein zit er niet in ik denk dat ironhide zowiezo meer moet hebben dan 200 g protein pd en zit daar denk ik 100-120 inwie zegt dat hij het in 1x opeet? en gewoon 1 multy erbij en voilla...
Ik eet zelf geen hamburgers meer omdat ik altijd een raar smaak nadat ik het heb gegeten krijg en mn maag vreemd aanvoelt
wie zegt dat hij het in 1x opeet? en gewoon 1 multy erbij en voilla...
Veel plezier man al die smerige hamburgers vreten. Had dan een kilo gehakt gehaald.
Toch smakelijk eten gewenst.

op hvl kcal bulk je btw?Dit dus, helft voor de training en die andere daarna..
Junk 1x per 2 weken, voor de rest vreet ik alleen maar clean.. (check me foto topic maar, staat me voeding schema) En als ik junk wil ik dat wel goed doen..
maw, koud kip nuggets en hamburgers zijn goor man ookal warm je het op en zoveel protein zit er niet in ik denk dat ironhide zowiezo meer moet hebben dan 200 g protein pd en zit daar denk ik 100-120 in
Ik eet zelf geen hamburgers meer omdat ik altijd een raar smaak nadat ik het heb gegeten krijg en mn maag vreemd aanvoelt
Ja tuurlijk heb ik meer nodig per dag, dit komt toch gewoon bij de rest wat ik al op heb.

gast ik heb het al jaren niet gehad en ben zo dik als ik weet niet wat gvd