Fitness Seller

Wat eet je nu?

geen cheeseburgers?:(

Ik hou zeker van junken maar als je zoiets neemt wil je express dik worden imo dat is al 3000 kcal ~~ man en dan moet je nog de proteins hebben per lichaamsgewicht en wat groente voor de vitamines brb dirty bulk

Ik hou zeker van junken maar als je zoiets neemt wil je express dik worden imo dat is al 3000 kcal ~~ man en dan moet je nog de proteins hebben per lichaamsgewicht en wat groente voor de vitamines brb dirty bulk

wie zegt dat hij het in 1x opeet? en gewoon 1 multy erbij en voilla...

maw, koud kip nuggets en hamburgers zijn goor man ookal warm je het op en zoveel protein zit er niet in ik denk dat ironhide zowiezo meer moet hebben dan 200 g protein pd en zit daar denk ik 100-120 in
Ja pic heb ik net gemaakt met me iphone.
Ik eet zelf geen hamburgers meer omdat ik altijd een raar smaak nadat ik het heb gegeten krijg en mn maag vreemd aanvoelt

Dit dus, helft voor de training en die andere daarna..

Junk 1x per 2 weken, voor de rest vreet ik alleen maar clean.. (check me foto topic maar, staat me voeding schema) En als ik junk wil ik dat wel goed doen..

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 17:50 ----------

:roflol:

Veel plezier man al die smerige hamburgers vreten. Had dan een kilo gehakt gehaald.

Toch smakelijk eten gewenst.

Bedankt kerel. :)

maw, koud kip nuggets en hamburgers zijn goor man ookal warm je het op en zoveel protein zit er niet in ik denk dat ironhide zowiezo meer moet hebben dan 200 g protein pd en zit daar denk ik 100-120 in

Ik eet zelf geen hamburgers meer omdat ik altijd een raar smaak nadat ik het heb gegeten krijg en mn maag vreemd aanvoelt

Ja tuurlijk heb ik meer nodig per dag, dit komt toch gewoon bij de rest wat ik al op heb.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 17:52 ----------

Weet ik veel, ben gestopt met dat zenuwachtige tellen, iedere week me voeding intake omhoog geschroefd. Denk 6000+ kleine gok..

Hier staat me schema: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/71-kg-naar-101-kg-318380/

Ja tuurlijk heb ik meer nodig per dag, dit komt toch gewoon bij de rest wat ik al op heb.

zou zelf nooit mc donalds kip nuggets eten, die worden gewoon van roze paste gemaakt, waar bijna geen proteins inzit:(

Dit dus:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

25gram eiwit, volgens dat doosje (op 9 stuks)

Dat 't troep is wist ik al, zelfde met knakworsten, is ook van roze prut..

waar worden kipschnitzels van gemaakt? seperatorvlees of kip?

lawd

2qj9aah.jpg

Net een stuk pangafilet, wat aardappeltjes en spinazie op, als toetje wat havermoutpap.

Spruitjes met een gehaktbal

Toetje!

Deze keer paar scheppen cacao door mn smootie gedaan. Heerlijk!

Handje diepvriesfruit, scheut magere yoghurt, bosvruchtencasseine en wat cacao. :heart:

Terug
Naar boven