Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pot tomatensaus van de colruyt open draaien, de helft in een pot kappen, even op het vuur zetten, wat kruiden en tabasco erbij, blikje tonijn open doen, het vocht eruit duwen, tonijn bij de saus en dan 5-10min op een zacht vuur laten staan

Pot tomatensaus van de colruyt open draaien, de helft in een pot kappen, even op het vuur zetten, wat kruiden en tabasco erbij, blikje tonijn open doen, het vocht eruit duwen, tonijn bij de saus en dan 5-10min op een zacht vuur laten staan![]()

Tonijn, sjalotje fijn snijden, augurk fijn snijden, look, light mayo en light ketchupmanier gevonden om tonijn in blik lekker te maken net;
Tonijnsalade daarop knoflooksaus simpel en lekker

Tonijn, sjalotje fijn snijden, augurk fijn snijden, look, light mayo en light ketchup![]()

hardcorejpg
Heb ik al geprobeerd, kreeg ik echt moeilijk binnen. Maar dat komt misschien omdat ik de cheape blikjes koop![]()

Pot tomatensaus van de colruyt open draaien, de helft in een pot kappen, even op het vuur zetten, wat kruiden en tabasco erbij, blikje tonijn open doen, het vocht eruit duwen, tonijn bij de saus en dan 5-10min op een zacht vuur laten staan![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tomaten-saffraan risotto met frutti di mare.
Alweer niet spannend en doet het niet goed op foto, maar zoooooo lekker.![]()
Ziet er in ieder geval lekker uit !