Fitness Seller

Wat eet je nu?

2 volkoren bth + 200 gr garnalen
2 volkoren bth + roomkaas/rookvlees
beker ayran
kerstomaatjes

352ohn9.jpg

En weeral totaal geen spijt!
Vanaf morgen terug de zweep erop :(

Kip en sperciebonen. En een bakkie koffie.

Nu krijg ik zin in nog warme over gebakken broodjes met Nutella. Hmm en dat is dan zo lekker gesmolten.

Nu krijg ik zin in nog warme over gebakken broodjes met Nutella. Hmm en dat is dan zo lekker gesmolten.
Helaas waren ze niet meer warm :sad: Mijn vader was rond 10u terug van de bakker en ik was pas tegen 12u gaan eten :o

Als mijn zus niet snel terug is eet ik haar 2 pistolets nog op! :meal:

Be strong eat lean.

Helaas waren ze niet meer warm :sad: Mijn vader was rond 10u terug van de bakker en ik was pas tegen 12u gaan eten :o

Als mijn zus niet snel terug is eet ik haar 2 pistolets nog op! :meal:

Hmmm.... Wil oooooookkkk:rolleyes:

Maar goed, hier weer braaf. Gisteren lekker aan het cheaten geweest, nu er weer tegen aan.

Mijn cheaten is meer koolhydraten nemen dan voorgeschreven.

Mijn cheaten is meer koolhydraten nemen dan voorgeschreven.
Normaal cheat ik ook amper, maar heb vorige week een redelijk moeilijke week gehad ;) Ik wou clean blijven eten, maar ging niet

Heb het nog maar 10x gezegd op dit forum, maar voor als je het nog niet wist: had griep, vader lag in het ziekenhuis en mijn bomma lag op haar sterfbed en is vrijdagavond gestorven

Dus dan is clean eten even het laatste van je zorgen :P

Geen patatje, pizza of iets in die richting?

Patat op vrijdag, ik heb jonge kids. Maar dan alleen een klein portie zonder zout met kip of vis.
Ik zie data echt niet als een cheat maaltijd. Ik zie dat als koolhydraten aanvulling. :p

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 14:54 ----------

Normaal cheat ik ook amper, maar heb vorige week een redelijk moeilijke week gehad ;) Ik wou clean blijven eten, maar ging niet

Heb het nog maar 10x gezegd op dit forum, maar voor als je het nog niet wist: had griep, vader lag in het ziekenhuis en mijn bomma lag op haar sterfbed en is vrijdagavond gestorven

Dus dan is clean eten even het laatste van je zorgen :P

Dat snap ik helemaal. Dat je kop er niet naar staat.

Patat op vrijdag, ik heb jonge kids. Maar dan alleen een klein portie zonder zout met kip of vis.
Ik zie data echt niet als een cheat maaltijd. Ik zie dat als koolhydraten aanvulling. :p

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 14:54 ----------

Dat snap ik helemaal. Dat je kop er niet naar staat.

Zou voor mij wel cheaten zijn, maar dan zou ik ook gelijk wat meer er van nemen.
Maar jij hebt ander schema dan ik heb wbt verhoudingen;)

175 gram gerookte kip in plakjes
bakje pistachenootjes

wat een combi....:meal:

Straks lekker rijst, tonijn en wat groente:P Ook wel aan toe

kwark + waxy

vanavond all-you-can-eat spareribs Hnnnggg

Twee eiwit pannenkoeken. De kids en mijn vrouw aan de echte pannenkoeken.

Terug
Naar boven