XXL Nutrition

Wat eet je nu?

koolvis, brocolli, 3 eieren.

Baked eggs (met spinazie en krokante spekjes)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kidneybonen , grasgevoederdnrundsvlees , tomaat , look , sriracha hot sauce

nC132Ot.jpg

5 eieren
4 spekreepjes
3 plakken kaas

...De spek is ongezoutte spek blijkbaar, Damnit. Nouja.

Edit: Oh ja, ik heb wat koffiemelk door de eieren gegooit en deze eerst geklopt alvorens het in de pan beland is.

Laatst bewerkt:
Eerst maaltijd van de dag, vanmorgen 6uur gewerkt

illpjl.jpg

m&m's en nog veel te gaan. :p

Dan wordt het omelet super luchtig als je het geklopt hebt en gebakken, als je de koffiemelk weglaat wordt het omelet best wel plat met een rare structuur. scheelt qua volume echt bijna de helft.

150g rijst (ongekookt gewogen)
200g sperziebonen
135g kipfiletstukjes met AH kipkruiden
sgsb9f.jpg

Dan wordt het omelet super luchtig als je het geklopt hebt en gebakken, als je de koffiemelk weglaat wordt het omelet best wel plat met een rare structuur. scheelt qua volume echt bijna de helft.

Werkt dat beter dan bijvoorbeeld gewone volle melk?

Werkt dat beter dan bijvoorbeeld gewone volle melk?

Het enige verschil tussen normale melk en koffiemelk is dat bij koffiemelk er extra vocht verdampt wordt uit de melk, waardoor er dus een veel hogere concentratie vet/eiwit/koolhydraat overblijft, en de melk een stuk dikker is.

Dus als je koffiemelk gebruikt heb je een dikkere geconcentreerdere substantie, waardoor het ei"beslag" niet zo dun wordt. Terwijl als je gewone melk gebruikt, het 'beslag' een stuk dunner is.

En als het beslag dun is dan is het ook veel moeilijker om een solide omelet te krijgen die niet gelijk uit elkaar valt als je hem om wilt draaien bijvoorbeeld.

Het is voorkeur maar ik vind koffiemelk practischer en een beter effect geven. :D

125gr rijst
220gr kip

over paar uur weer REPEAT

hutspot staat op. :)

Zelf gebraden kipje! :meal: (ik eet de vel niet op)
De andere helft eet ik straks of morgen op! Hangt er vanaf hoeveel honger ik heb!

qwwvo7.jpg

Breakfast als een Koning

2 tosti's met kaas
1 sugared doughnut
2 pannenkoeken met poedersuiker opgerold en drizzled maple syrup erover.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ff een kg cheap ass lassagna vd Appie chopchop.

ontbijt:
2 boulogne bollen, 4 halve belegd met:
2 x met 2 eieren (met beetje mayo)
1 x boter/kipfilet
1 x boter/rookvlees
beker sojamelk
appel

Terug
Naar boven