XXL Nutrition

Wat eet je nu?

200gr biefstuk
500gr havermout
500ml melk
2 scoops whey

Deze nacht nog caseine shake gemaakt, maar in slaap gevallen dus die staat er nog :p
Dan maar caseine met havermout nu en cranberry's :)

Omelet met kaas, kipfilet en spinazie.. again. Still good.

Lekker broodje gemaakt: Bruin broodje (200g), 120g kipfilet (gekookt in 20g olijfolie), 70g ajuin, 50g tomaat, wat sla en een eetlepel ketchup

vanochtend een pistoletje carpaccio met lekker veel pijnboompitjes.. jum jum

nu geroosterde broodjes met Hollandse garnalen nomnomnom

10y0sh1.jpg

200g rijst (ongekookt gewogen)
200g erwten
250g kip
35g nootjes(of nouja, pinda's.. 't zijn peulvruchten) naderhand

Ik was sceptisch over de erwten maar ik moet zeggen dat het een hele goede toevoeging is. Ikl heb ze maar kort gekookt zodat ze niet al te zacht en melig zijn, maar stevig, zoals sperziebonen zeg maar.
Ze smaken ook zoeter/sterker nu.

p.s. this topic needs more pics!

Laatst bewerkt:
http://oi49.tinypic.com/10y0sh1.jpg

200g rijst (ongekookt gewogen)
200g erwten
250g kip
35g nootjes(of nouja, pinda's.. 't zijn peulvruchten) naderhand

Ik was sceptisch over de erwten maar ik moet zeggen dat het een hele goede toevoeging is. Ikl heb ze maar kort gekookt zodat ze niet al te zacht en melig zijn, maar stevig, zoals sperziebonen zeg maar.
Ze smaken ook zoeter/sterker nu.

p.s. this topic needs more pics!

vind je het niet droog? zijn best allemaal droge producten....

vind je het niet droog? zijn best allemaal droge producten....

Oh daar stoor ik me niet aan.. heb geleerd om gewoon alles naar binnen te werken wat voor me staat.
En ik moet zeggen dat de erwten nog best wel sappig zijn (en de kip ook, als je ziet hoeveel water ze erin spuiten voor ze de winkel in gaan.. haha)

En ik kook de rijst 11 minuten in ruim water, terwijl het standaard 8 minuten is.. hierdoor absorbeert het wat meer vocht en wordt het wat sappiger en niet zo korrelig.

Dus het valt an sich wel mee. :D

Waar ik nog het ergste tegenop kijk zijn de ongezoutte pinda's (35gram).. dat is pas droog.

Oh daar stoor ik me niet aan.. heb geleerd om gewoon alles naar binnen te werken wat voor me staat.
En ik moet zeggen dat de erwten nog best wel sappig zijn (en de kip ook, als je ziet hoeveel water ze erin spuiten voor ze de winkel in gaan.. haha)

En ik kook de rijst 11 minuten in ruim water, terwijl het standaard 8 minuten is.. hierdoor absorbeert het wat meer vocht en wordt het wat sappiger en niet zo korrelig.

Dus het valt an sich wel mee. :D

Waar ik nog het ergste tegenop kijk zijn de ongezoutte pinda's (35gram).. dat is pas droog.

ik vind dat nog steeds wel erg moeilijk ;) gooi het liefst een klont boter en schep suiker door mijn rijst:o :D

idd... eet nu walnoten... zijn een stuk aangenamer :D

ik vind dat nog steeds wel erg moeilijk ;) gooi het liefst een klont boter en schep suiker door mijn rijst:o :D

idd... eet nu walnoten... zijn een stuk aangenamer :D

boter en suiker.. nee geef mij maar hartig.
Walnoten zijn zo duur, pinda's zijn de enige budget variant van nootjes, als de prijzen nu bij elkaar lagen haalde ik altijd cashew nootjes maar helaas.

Maar gelukkig 400ml melk om de nootjes mee weg te spoelen.

Vis (tonijn) Aardbeien , kaas (babel)..
lekkere combo.........(tussendoortje)..

2wf4vbq.jpg

Nom nomm

2 Tosties met kaas.
1 bord Nasigoreng met kip.
450 gram kwark.
350 gram boterreepjes.
1 ovenpizza.

Ik moet meer in de ochtend eten.

:fuu: honger als een mofo!! Eerste meal en 45min te laat!

21b28g3.jpg

snyxqt.jpg

wat zit er tussen je broodjes arnold? ziet er goed uit.

Kwark + nootjes.

Terug
Naar boven