MuscleMeat

Wat eet je nu?

aaawwww-yyyeeeaaa-its-my-cheat-day.jpg

2ja8g0.jpg

En ondertussen dit pak bijna leeg gegeten

153kvn7.jpg

Niet super-low carb vandaag (maar goed, heb ook 12 km hard gelopen), maar wel lekker.

Spicy gebakken mais en 2 zalm-burgers

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OMFg die speculoos koekjes zien er sick uit, je komt uit Belgie zie ik, ik heb die dingen in Nederland nog nooit gezien :(

51vlhx.jpg

dat zakje cassave chips (125 gr). :o

en zo mijn kwark met walnoten. :meal:

Net blikje tonijn, half bakje kwark en een dubbele boterham met kaas op. Nu lekker slapen.

Cheatmeal, zakje fake Nibbits. :heart:

Aardappelsalade met extra veel mayo...
cheatday :rolleyes:

Iedereen aan het cheaten en het is juist enige non-cheat day in de week voor mij :(

Platte kaas zonder trammelant.

Verse tonijn + pasta + wokgroenten

51vlhx.jpg

dat zakje cassave chips (125 gr). :o

en zo mijn kwark met walnoten. :meal:

Dit hebben ze bij mijn lidl dus niet meer he............van alles hebben ze, maar de cassave, ho maar :eek:

Desondanks smakelijk.

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 13:26 ----------

Ik moet die dingen hebben. FML als ik ze hier in adam niet kan krijgen :mad:

Weet ff naam niet, maar iets vergelijkbaars verkoopt Lidl Nederland ook gewoon. Durf niet te zeggen of ze gelijk van smaak zijn, maar allicht een poging waard ?

Omelet

Dit hebben ze bij mijn lidl dus niet meer he............van alles hebben ze, maar de cassave, ho maar :eek:

Desondanks smakelijk.
Flauw is dat he.. ik had voorheen ook de pakken ham daarvandaan. Die hebben ze er bij ons ook uitgegooid. helaas... Er verdwijnt zo af en toe wat waarvan ik denk huh:eek: waarom??
maar het heeft gesmaakt! :)

OT: beetje laat 4 boterhammen. 2 met kip en 2 als tosti ham/kaas. met beker sojamelk.

Terug
Naar boven