AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

moet nog bedenken.. wat te eten.. en binnen 30 minuten...

Zoete aardappel in de oven, gestoomde snijbonen en kabeljauw..blijf het heerlijk vinden.

Zoete aardappel in de oven, gestoomde snijbonen en kabeljauw..blijf het heerlijk vinden.
gisteren waren het echt specribonen.. of heb je ze omgetoverd in snijbonen?
Denk dat ik maar aan de aardappelen in de schil uit de oven ga met snijbonen(wel de echte) en een flinke paardebiefstuk.. lijkt me wel wat! :)

gisteren waren het echt specribonen.. of heb je ze omgetoverd in snijbonen?
Denk dat ik maar aan de aardappelen in de schil uit de oven ga met snijbonen(wel de echte) en een flinke paardebiefstuk.. lijkt me wel wat! :)

Heb er hier altijd een portie verschillende bonen liggen, dus ik durf nogal eens afwisselen.
Lijkt me heerlijk! Lang geleden dat ik nog eens een paardebiefstuk heb gegeten :meal:

Heb er hier altijd een portie verschillende bonen liggen, dus ik durf nogal eens afwisselen.
Lijkt me heerlijk! Lang geleden dat ik nog eens een paardebiefstuk heb gegeten :meal:
paardebiefje was 200 gram en zalig!
en ja.. ik heb het ook gekocht als paardebiefstuk. :D

nu kwark met noten en dan mijn schouders even onder een hete douche zetten in de hoop dat de pijn wat minder wordt en ik wat kan slapen. 6:00 wekker...

IIFYM? :o

34nqlqp.jpg

3495uyt.jpg

sojamelk light met pea protein

:sad:

salade van
185 gram tonijn
120 gram kikkererwten
50 gram kwark
augurkjes

645 cal 53 gram eiwit 33 gram kh 33 gr vet

moet dat vet even na kijken, klopt volgen mij niet

de overschot van de pizza van gisteren.

5 zachtgekookte eitjes en 70g brinta

spare ribs!!

Bak kwark en 2 bolletjes met kalkoen Jum Jum

Greek Mac, Chicken Sensation en wat chips.

100g brinta, banaan, 2 eitjes (worden er wel meer vandaag)

bakkie havermoutpap met 250 gram magere kwark er door heen geroerd.
niet te vreten, maar had gisteren mijn eiwit snackje niet genomen voor het slapen gaan

Lig nu nog in bed.verga van de honger zoals altijd s ochtends.
dus maar snel uit bed en dan 80 gram havermout mer 350ml volle melk. En een dubbele boterham met een ei
same every moring

weightgainer, want geen honger:fuu:

Terug
Naar boven