- Waardering
- 172
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sorry, maar waarvoor de 25gram roomboter?
Konden de vetten niet uit een andere bron komen?
Ach zo schoon hoef ik nou ook weer niet te eten, wat roomboter bij de erwten en wat bij de kip om in warm te worden en voila. maakt de maaltijd gelijk minder saai en het scheelt me wat nootjes eten. En roomboter is niet per sé slecht, IIFYM? Voor de rest eet ik erg gezond.
Dan zou ik persoonlijk toch nog kiezen voor een scheut olijfolie, sla-olie of fritessaus bij de maaltijd ipv een kwak roomboter. Maargoed, ieder voor zich!
170g witte rijst (ongekookt gewogen)
200g kipfilet (gebakken gewogen) (van musclemeat.nl yummie, goed spul!)
150g erwten
25g roomboter
1082kcal
73g proteïne,
141g Koolhydraat (complex carbs, yumyum),
28g vet
9g vezels.
...Dat was zwaar moeilijk om allemaal weg te krijgen. de eerste keer dat veel eten me echt moeite kostte.
Ik denk tioch echt dat die roomboter (goede verzadigde vetten) beter voor je is dan de sla-olie of fritessaus. Olijfolie staat er natuurlijk boven. Corrigeer mij als ik het totaal fout heb.

Say whut?
Het vet uit roomboter is gezonder en beter dan sla-olie of fritessaus? Investeer even tijd om te googlen wat de voedingswaarden zijn van beide en vergelijk ze, voor je zoiets als dit zegt...
De goede verzadigde vetten in roomboter zijn echt superieur aan die fritessaus. Voedingswaarde/etiketten zeggen niet alles over de kwaliteit van kh/eiwit/vet. Tuurlijk met mate en veel variëren maar dat geld voor alles.
dus jij pakt trouwens ook liever margarine/halvarine dan roomboter?