Fitness Seller

Wat eet je nu?

60 gram brinta + 30gram whey

30 gram cashew noten

Mokka vlaai en ben en jerry ijs. (brood is op)

Brinta & whey

Snelle jelle ontbijtkoek

170g witte rijst (ongekookt gewogen)
200g kipfilet (gebakken gewogen) (van musclemeat.nl yummie, goed spul!)
150g erwten
25g roomboter

1082kcal
73g proteïne,
141g Koolhydraat (complex carbs, yumyum),
28g vet
9g vezels.

...Dat was zwaar moeilijk om allemaal weg te krijgen. de eerste keer dat veel eten me echt moeite kostte.

QUOTE=kaluro;7748685]170g witte rijst (ongekookt gewogen)
150g erwten
25g roomboter

1082kcal
73g proteïne,
28g vet
9g vezels.

...Dat was zwaar moeilijk om allemaal weg te krijgen. de eerste keer dat veel eten me echt moeite kostte.[/QUOTE]

Sorry, maar waarvoor de 25gram roomboter? ???
Konden de vetten niet uit een andere bron komen?

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 18:58 ----------

150 gr ongekookt gewogen witte rijst
2 gebakken roer ei
100 gram meegebakken tofu
2 eetlepels soya
20gr cashewnoten
beetje ketchup erbij

Vandaag eens een vegetarische hoofdmaaltijd :D

------

+- 1050 kcal
+- 25gr vet
+- 60gr eiwit
+- 140gr koolhydraten

Laatst bewerkt:
Sorry, maar waarvoor de 25gram roomboter? ???
Konden de vetten niet uit een andere bron komen?

Ach zo schoon hoef ik nou ook weer niet te eten, wat roomboter bij de erwten en wat bij de kip om in warm te worden en voila. maakt de maaltijd gelijk minder saai en het scheelt me wat nootjes eten. En roomboter is niet per sé slecht, IIFYM? Voor de rest eet ik erg gezond.

250 gram kriel
250 gram tomaat,courgette,ui
bakje quorn stukjes (175gr)
alles roergebakken met hete knoflookmix kruiden. :meal:

Nu bak kwark en dan verjaardag.

Ach zo schoon hoef ik nou ook weer niet te eten, wat roomboter bij de erwten en wat bij de kip om in warm te worden en voila. maakt de maaltijd gelijk minder saai en het scheelt me wat nootjes eten. En roomboter is niet per sé slecht, IIFYM? Voor de rest eet ik erg gezond.

Dan zou ik persoonlijk toch nog kiezen voor een scheut olijfolie, sla-olie of fritessaus bij de maaltijd ipv een kwak roomboter. Maargoed, ieder voor zich!

Dan zou ik persoonlijk toch nog kiezen voor een scheut olijfolie, sla-olie of fritessaus bij de maaltijd ipv een kwak roomboter. Maargoed, ieder voor zich!

Ik denk tioch echt dat die roomboter (goede verzadigde vetten) beter voor je is dan de sla-olie of fritessaus. Olijfolie staat er natuurlijk boven. Corrigeer mij als ik het totaal fout heb.

170g witte rijst (ongekookt gewogen)
150g erwten
25g roomboter

1082kcal
73g proteïne,
28g vet
9g vezels.

...Dat was zwaar moeilijk om allemaal weg te krijgen. de eerste keer dat veel eten me echt moeite kostte.

Really? Mijn maal iedere avond:
150g rijst
300g kip
400g groente
en dan ketjap ofzo eroverheen, sambal

Is wel veel maar chill juist!

Ik denk tioch echt dat die roomboter (goede verzadigde vetten) beter voor je is dan de sla-olie of fritessaus. Olijfolie staat er natuurlijk boven. Corrigeer mij als ik het totaal fout heb.

Say whut? ???

Het vet uit roomboter is gezonder en beter dan sla-olie of fritessaus? Investeer even tijd om te googlen wat de voedingswaarden zijn van beide en vergelijk ze, voor je zoiets als dit zegt...

Say whut? ???

Het vet uit roomboter is gezonder en beter dan sla-olie of fritessaus? Investeer even tijd om te googlen wat de voedingswaarden zijn van beide en vergelijk ze, voor je zoiets als dit zegt...

De goede verzadigde vetten in roomboter zijn echt superieur aan die fritessaus. Voedingswaarde/etiketten zeggen niet alles over de kwaliteit van kh/eiwit/vet. Tuurlijk met mate en veel variëren maar dat geld voor alles.

dus jij pakt trouwens ook liever margarine/halvarine dan roomboter?

150g runderrookvlees
2 boterhammen
6 eieren

Rijst met doperwten...

slhdn5.jpg

refeedfood...

Wat is dat zwarte op de foto?

De goede verzadigde vetten in roomboter zijn echt superieur aan die fritessaus. Voedingswaarde/etiketten zeggen niet alles over de kwaliteit van kh/eiwit/vet. Tuurlijk met mate en veel variëren maar dat geld voor alles.

dus jij pakt trouwens ook liever margarine/halvarine dan roomboter?

Ik pak helemaal geen margarine/halvarine dan wel roomboter.

Maar is goed joh, eet lekker je roomboter.

500 gram kipfilet & een gesneden paprika :thumb:

Terug
Naar boven